Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تشریح و معرفی دستاوردهای نظام اسلامی در چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب، رسالت مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی است. 

به گزارش برنا اراک ، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در مصلی بیت‌المقدس اراک افزود: جمهوری اسلامی از نظام‌های برجسته و موفق در دنیا است که ازشاخصه‌ها و ویژگی‌های ممتازی برخوردار بوده و بر پایه مردم سالاری و ولایت‌مداری بنیان نهاده شده است، بنابراین باید خدمات این نظام مقدس برای آحاد جامعه روشن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی دستاوردهای نظام اسلامی را مرهون مکتب اهل‌بیت(ع) عنوان کرد و ادامه داد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با تشریح فعالیت دستگاه‌های خود برای آحاد جامعه، در راستای ارتقای اعتماد و مشارکت مردم در برنامه‌ها و راهبردهای نظام اسلامی، گام های اساسی‌تری بردارند.

امام جمعه اراک اظهار داشت: انگیزه‌های الهی و افزایش رضایتمندی عمومی باید سرلوحه کار مسئولان در هر رده و بخشی باشد و خادمان مردم در سنگر مدیریت باید از هر لحظه در راستای ماموریت‌های محوله بهره بگیرند.

آیت الله دری‌نجف‌آبادی بیان کرد: مدیران در خط مقدم عملیاتی کردن راهبردهای نظام اسلامی و منویات رهبر معظم‌انقلاب هستند و باید از تمام ظرفیت دستگاه خود در این مسیر استفاده کنند. 

وی اضافه کرد: ریشه نظام اسلامی بر اساس توحید و مکتب اهل بیت(ع) طراحی شده و در دین مبین اسلام مبانی بر اساس معارف الهی است و بشر در آن دخل و تصرفی ندارد که این مهم بیانگر ظرفیت عظیمی است که امروز در انقلاب اسلامی بخشی از آن به وضوح قابل مشاهده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ایران اسلامی مزین به ستون مستحکم اهل بیت(ع) است و این یک توفیق بسیار بزرگی است که باید قدرآن را بدانیم.

آیت الله دری‌نجف‌آبادی افزود: اهل بیت(ع) مسیر حکومت اسلامی را به خوبی مشخص کردند و اینکه امروز می بینیم اسلام دینی در حمایت از مستضعفین عالم و برائت از ظالمان و زورگویان است، برگرفته از یکی از شاخصه‌های رفتاری اهل بیت(ع) است

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی جریانی بر اساس مکتب اهل بیت(ع) است که توسط حضرت امام(ره) برای ملت ایران جاری شد و موجب خیرات و برکاتی فراوانی شد و لذا دشمنی چهل ساله با انقلاب اسلامی به دلیل حقانیت انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امروز در آستانه سالگرد چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه ما تبیین و بیان موفقیت‌های برجسته و دستاوردهای عظیم نظام اسلامی است و  وظیفه داریم خدمات نظام اسلامی برای جامعه و مردم را به خوبی روشن کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی نماینده ولی فقیه انقلاب اسلامی نظام اسلامی استان مرکزی اهل بیت ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۰۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم

معاون عمرانی استانداری قم گفت: معماری ایرانی اسلامی یک موضوع مهم است.سبک آپارتمان‌سازی آسیب‌های مختلفی ازجمله مباحث اجتماعی به دنبال داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مهدی متقیان ظهر امروز در همایش اعضای شوراهای اسلامی استان قم که به مناسبت روز ملی شوراها در سالن همایش‌های رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در کنار تمام تحریم‌های جهانی، ولایت و مردم سبب شده‌اند که بیش از 45 سال این کشور پایدار باشد.

وی با اشاره به اینکه هر جا مردم در صحنه بودند، جمهوری اسلامی به پیروزی رسیده است، افزود: نماد مردم و تبلور مردم در قانون اساسی شوراها هستند و شهرداران نیز نماد شوراها هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه مؤمنین کارهای خود را با مشورت انجام می‌دهند، عنوان کرد: نماد مشورت در جامعه اسلامی شوراها هستند که باید از این ظرفیت در پیشبرد اهداف استفاده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه تشکیل شوراها سبب تحکیم پایه و قدرت جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: پایه و محور نظام جمهوری اسلامی مردم هستند و هرچقدر مردم در صحنه باشند، تاب‌آوری نظام افزایش پیدا خواهد کرد.

متقیان با بیان اینکه شوراهای اسلامی نقطه مقابل نظام‌های استبدادی هستند، تصریح کرد: نظام اجتماعی کشورهایی که همچنان پادشاهی است هنوز به سمت مردم نرفته است.

وی حل مشکلات مردم در شوراها را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: مردم هر بخش، روستا و شهر بهتر از هر مدیری نسبت به مشکلات آگاهی دارند و استفاده از این ظرفیت در مدیریت آن منطقه بسیار مؤثر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تأکید بر اینکه اگر شوراهای شهری الگو باشند شوراهای دولتی نیز از آن‌ها پیروی خواهند کرد، گفت: هر زمانی که شوراها همدل باشند، اقدامات پیش رفته است.

وی با اشاره به اینکه وضع عوارض سنگین مشارکت مردم در ساخت‌وساز را کاهش می‌دهد، تصریح کرد: این اتفاق همچنین سبب افزایش تخلفات ساخت‌وساز می‌شود.

متقیان با بیان اینکه معماری ایرانی اسلامی یک موضوع مهم است، اظهار داشت: سبک آپارتمان‌سازی آسیب‌های مختلفی ازجمله مباحث اجتماعی به دنبال داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • احسان طبری؛ تئوریسین برجسته چگونه از مارکسیسم برگشت و «خدمت‌گزار بزرگ نظام اسلامی» شد
  • استاندار : مردم سالاری جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم