Web Analytics Made Easy - Statcounter

بدر شکوهی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری ایام الله دهه مبارک فجر افزود: استفاده از فضای مجازی، از اولویت‌های محوری برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان است و باید از این فضا برای تبیین دستاوردهای نظام در حوزه‌های مختلف استفاده کرد.
وی بر معرفی شهدای انقلاب در فضای مجازی و تبیین بیانیه گام دوم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به تقارن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) گفت: این تقارن، اتفاق مبارکی است که باید از آن به منظور تبیین نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرد.
وی اظهار کرد: امروز جامعه ما به تزریق امید نیاز دارد و بزرگترین ایرادی که می‌تواند حرکات را دچار وقفه کند ناامیدی است، در نتیجه رویکرد برنامه‌های دهه فجر باید امیدآفرین باشد.
شکوهی خاطرنشان کرد: رویکرد برنامه های دهه فجر امسال به اقتضای نیاز امروز جامعه و همچنین هجمه بدخواهان و معاندین انقلاب و نظام باید در جهت اعتمادآفرینی، امید آفرینی، وحدت و انسجام در جامعه و تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین مردم باشد.  
وی تاکید کرد:  باید خدمات، برکات و ثمرات انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به مردم به ویژه نسل جوان به شکل هنرمندانه، تبلیغی و ترویجی ارایه شود.  
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به سخنرانی فرمانداران پیش از خطبه های نماز، گفت: باید خدمات و اقدامات صورت گرفته به مردم به درستی بیان شود که این می تواند موجب تقویت انقلاب و نظام و اعتماد مردم به این نظام شود.  
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در شرایط کرونایی، نمی توانیم برنامه های تجمعی و تکثری داشته باشیم بنابراین بهتر است دستگاه های مربوطه، فضاسازی محیطی با رویکرد شادابی و نشاط ایجاد کنند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز دهه فجر آذربایجان شرقی تبریز دهه فجر اخبار کنکور برنامه های دهه فجر آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۱۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند

ایسنا/گیلان فرماندار رشت گفت: شوراها مورد اعتماد مردم و رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند و در کمک به دولت نقش آفرینی می‌کنند.

کیا عاشوری امروز ۱۳ اردیبهشت‌ماه در همایش روی ملی شوراهای استان که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد رشت با حضور استاندار گیلان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مصادیق مردم سالاری دینی با انتخاب اعضای شورا توسط مردم رقم خورد. قبل از انقلاب به سبب حضور مستشاران غربی، مردم در امور کشور و تصمیم‌سازی‌ها نقشی نداشتند و بخاطر سکونت در کشور ما هزینه هم دریافت می‌کردند زیرا در حوزه‌های مختلف تصمیم‌گیری‌ها نقش داشتند.

فرماندار شهرستان رشت افزود: با دریات امام راحل در قانون اساسی تشکیل شورا ابلاغ شد و شما اعضای شورا منشا خیر در شهر و روستاها شدید که تلاش و کار را سرلوحه قرار می‌دهید و تنها هدفتان هم خشنودی و رضایت مردم و توسعه و آبادانی منطقه خودتان است، باید با تجمیع افکار و شناسایی ظرفیت‌ها اقتصاد مقاومتی را عملا اجرایی کنید.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی در شهر و روستاها وجود دارد که بر کسی پوشیده نیست، گفت: همواره از ظرفیت شوراها بهره‌مند می‌شویم و در کمک به دولت نقش آفرینی می‌کنید؛ در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ افزایش مشارکت با ارتباطات و تعاملات شما محقق شد چراکه مورد اعتماد مردم و رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستید.

عاشوری با اشاره به شکل گیری مجمع مشورتی شوراهای استان بیان کرد: تشکیل مجمع مشورتی شوراها قطعا در بحث جهش تولید و اقتصاد مقاومتی هر شهر و روستا بنابر ظرفیت‌های موجود می‌تواند نقش آفرین باشد.

مهدی جعفری، مدیرکل امور روستایی و عشایری گیلان هم در این مراسم اظهار کرد: آنچه انقلاب را متمایز می‌کند این است که اهداف و آرمانها و پیام‌های انقلاب همواره مهم بوده و پابرجاست و مردمی بودن و مردم محوری از ویژگی‌های این انقلاب بوده و افتخار جمهوری اسلامی از اول تا امروز این است که متکی به آرای مردم است.

وی با بیان این که توسعه متوازن با توسعه روستاها اتفاق می‌افتد، افزود: اگر توسعه در روستاها اتفاق نیفتد منجربه مهارجت و افزایش حاشیه نشینی می‌شود اما آنچه که امروز در جمهوری اسلامی ایران مشهود است این بوده که حکمرانی باید بر پایه مردمی باشد لذا مردم محوری اصول اساسی نظام است.

جعفری تاکید کرد: بهترین مدل برای حکمرانی روستایی و شهری ترکیبی و توسعه مردم پایه است.

فرید اسماعیل‌زاده در ادامه این مراسم گفت: در حال حاضر ۷۰۰۰ نفر از اعضای شوراهای شهر و روستا در استان مشغول به فعالیت هستند که توسط مردم انتخاب شدند.

رئیس شوراهای اسلامی شهر و روستای استان گیلان بیان کرد: تشکیل شوراها نقطه عطفی در توسعه نظام بوده و اعضای شوراها توانسته‌اند تمام وقت و بدون چشمداشت در منطقه خود فعالیت کنند. انتخابات شوراها گام اساسی در راستای حل مشکل کشور بوده است که تحقق این هم تعامل و همکاری است.

وی بیان کرد: مردم انتظار حل مشکلات دارند لذا از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم که تعامل قوی با نمایندگان مردم در شوراها داشته باشند، شوراها با معرفی استعدادها و موهبت‌های طبیعی، تشکیل تعاونی‌ها و کمک به رونق اشتغال می‌توانند نقش مهمی در توسعه استان ایفا کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • حضور ۳۳۷ حافظ آذربایجان شرقی در آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی