Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره سابق اینتر و تیم ملی آرژانتین می گوید نراتزوری برای به خدمت گرفتن مسی باید از اغواگری استفاده کند. 

خوان سباستین ورون، بر این باور است که خاویر زانتی می تواند مسی را برای انتقال به اینتر متقاعد کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در سال پایانی قراردادش با این تیم قرار دارد و می تواند به صورت رسمی با هر تیمی وارد مذاکره شود و در صورت تمایل، در تابستان نیوکمپ را به صورت رایگان، ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، خوان سباستین ورون، فکر نمی کند مسی تمایلی به انتقال به سری آ داشته باشد اما بر این باور است که خاویر زانتی به عنوان نایب رئیس اینتر، می تواند کاری کند که این انتقال محقق شود. هافبک آرژانتینی سابق اینتر گفت:

من فکر نمی کنم که مسی بتواند به ایتالیا برود و البته که اگر اینکار را کند به خاطر خاویر زانتی خواهد بود و او می تواند مسی را متقاعد کند. زانتی کسی است که مسی را می شناسد و سعی خواهد کرد که با او صحبت کند و کاری کند که مسی دوباره احساس مهم بودن داشته باشد. او سعی خواهد کرد تا برنامه های اینتر را برای مسی توضیح دهد. در نهایت همه چیز به تصمیم مسی بستگی دارد اما اگر اینتر می خواهد او را به خدمت بگیرد، باید از تکنیک اغواگری استفاده کند تا به خواسته های قلبی او نزدیک شود و او را به این انتقال راضی کند. من نمی دانم مسی تا چه زمانی در این سطح خواهد بود اما اگر اینتر او را می خواهد باید این تضمین را به او بدهد که مهم ترین مهره تیم خواهد بود و البته تیم نیز در سطوح بالا به رقابت خواهد پرداخت. 

همچنین بخوانید:

خوان سباستین ورون: مسی در بارسلونا ناراحت است لیونل مسی از همراهی بارسلونا در دو بازی آینده محروم شد 

 

اخبار داغ 

بازگشت سیدمهدی رحمتی به دروازه انتخابات فدراسیون فوتبال با 3 کاندیدا برگزار می شود خودکشی مهناز افشار + جزییات و انگیزه آماری حیرت انگیز از مجموع عملکرد زلاتان ابراهیموویچ و ماریو مانژوکیچ حکم دو سال زندان برای دو بازیکن ایبار به دلیل انتشار فیلم غیراخلاقی از یک زن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خوان سباستین ورون خاویر زانتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه باشگاه معروف برای نژادپرستی علیه مهدی طارمی

آفتاب‌‌نیوز :

دادگاه حکمیت ورزش پرتغال (TAD) درخواست تجدیدنظر اسپورتینگ لیسبون در پرونده اظهارات مهاجم پیشین این تیم یعنی کارلوس خاویر علیه مهدی طارمی را رد کرد.

مدتی قبل کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال، اسپورتینگ لیسبون را به خاطر اظهارات کارلوس خاویر علیه مهدی طارمی در شبکه تلویزیونی رسمی این باشگاه ۱۵ هزار و ۳۰۰ یورو جریمه کرد.

دادگاه حکمیت ورزشی پرتغال ضمن رد فرجام‌خواهی باشگاه اسپورتینگ رأی فدراسیون فوتبال این کشور را تأیید کرد.

کارلوس خاویر پس از اظهارات جنجالی‌اش علیه مهدی طارمی از مهاجم ایرانی تیم پورتو عذرخواهی کرد و گفت که قصد بیگانه‌هراسی یا نژادپرستی نداشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • جدیدترین واکنش پرتغالی‌ها به انتقال طارمی به اینتر
  • مدیر اینتر: رافائل لیائو به انتقال به اینتر نزدیک بود اما به دلایلی این اتفاق رخ نداد
  • کری‌‎خوانی سباستین کل برای بایرن مونیخ: می خواهیم با آنها تسویه حساب کنیم
  • امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خوانَد | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت و برنامه محفل که در شب‌های ‌ماه رمضان پخش می‌شد را نگاه کرد!
  • جریمه باشگاه معروف برای نژادپرستی علیه مهدی طارمی
  • رای پرونده توهین زشت به مهدی طارمی اعلام شد
  • رد فرجام‌خواهی اسپورتینگ در ماجرای مهدی طارمی
  • درخواست تراکتور برای تعویق بازی با گل‌گهر
  • پلی به گذشته؛ گل تماشایی خاویر زانتی به لاتزیو در فینال جام یوفا 1998 / فیلم
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد