Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:31:05 GMT

۶۳ خانوار روستایی گلستان از طرح هادی بهره مند می شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۱۸۵۴

۶۳ خانوار روستایی گلستان از طرح هادی بهره مند می شود

سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: در دهه مبارک فجر امسال، ۱۵۵ پروژه طرح هادی روستایی در ۱۵۵ روستای استان با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۴۲۱ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.

طبق گفته وی ۶۳ هزار خانوار از این طرح ها برخوردار می شوند.

حسینی توضیح داد که این طرح ها شامل اجرای پروژه های عمرانی همچون احداث جوی و جدول، زیرسازی و آسفالت معابر، پیاده روسازی، ایمن سازی روستاها، احداث پارک و غیره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: همچنین در این ایام عملیات اجرایی احداث ۲۵۶ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن با اعتبار ۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آغاز می شود.

وی اضافه کرد: ۷۱ واحد مسکن جوانان هم با اعتبار ۹ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان و همچنین ۱۹۹ واحد مسکونی انتفاعی با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان کلنگ زنی خواهد شد.

حسینی بیان کرد: در این مدت، ۱۰۴ واحد مسکن جوانان با اعتبار هفت میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان و هشت واحد مسکن انتفاعی با اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 5126424

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان سید محمد حسینی بنیاد مسکن گلستان ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شهرکرد ایام فاطمیه عکس استانها گرگان بوشهر شهرستان کرج شیوع کرونا عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمد حمیدی در شورای مسکن استان سمنان با بیان اینکه آماده سازی و افتتاح واحد‌های درحال ساخت مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم است گفت: در این جلسه مصوب شد واحد‌های مسکونی با بیش از  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به تفکیک شهرستان‌ها مشخص شود تا این واحد‌ها  با کمک‌های مالی وزارت راه و شهرسازی به بهره برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: از تیرماه امسال بصورت ماهانه تعدادی از این واحد‌ها آماده بهره برداری هستند و پیش بینی میکنیم در تیرماه امسال حدود یک هزار واحد مسکونی در استان به بهره برداری برسد.

استاندار سمنان  هم با اشاره به وضعیت مطلوب این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن  گفت : این استان توانست رتبه دوم کشور را در ۶ ماهه دوم سال گذشته در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب  کند.

وی همچنین بر لزوم تکمیل این طرح در ایوانکی تاکید کرد .

مشخص کردن برنامه زمانبندی آماده سازی زیرساخت‌ها ادارات راه و شهرسازی با شهرداری‌ها تا هفته آینده و همچنین تسریع درنحوه پرداخت تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان واحد‌های مسکونی از دیگر مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند