Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل گفت: هیئات مذ هبی روستای محمدآباد از توابع بخش کویرات این شهرستان در اقدامی خداپسندانه هزینه برگزاری مراسم ایام فاطمیه خود را صرف خرید و اهدای اقلام کمک توانبخشی کردند.

«حیدر ایمانیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: هیئات مذهبی روستای محمدآباد ابوزیدآباد از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل در اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه با توجه به محدودیت برگزاری مراسم و توزیع نذورات در دوران شیوع کرونا، هزینه برگزاری مراسم ایام فاطمیه خود را صرف خرید و اهدای اقلام کمک توانبخشی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل افزود: این اقلام توانبخشی شامل تعدادی تخت ، تشک مواج، کپسول اکسیژن، واکر، فتوتراپ نوزاد، عصا چهارپایه، دستگاه گلوکومتر است.

 

ایمانیان افزود: ارزش اقلام تهیه شده که در راستای مسؤولیت اجتماعی هیئات مذهبی انجام شده است، ۸۰۰ میلیون ریال است که با هماهنگی بهزیستی در اختیار مجتمع خدمات بهزیستی شهید اناری ابوزیدآباد قرار گرفته است.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل افزود: برخی هیئات مذهبی این روستا هم اقدام به تهیه اقلام سلامت محور و توزیع در بین مردم روستا و توان خواهان کردند.

 

شهرستان آران و بیدگل با ۱۰۷ هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: بهزیستی آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل فاطمیه آران و بیدگل اصفهان شهرستان آران و بیدگل هیئات مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر امور آب و فاضلاب پلدشت از رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک این شهرستان خبر داد.   حسین علی نژاد اظهار داشت: خط انتقال آب شرب روستای نازک پلدشت که آب شرب شهر نازک و ۸ روستای تحت پوشش را تامی می‌کند دچار ترکیدگی شده بود که با تلاش پرسنل اتفاقات رفع و مجدداً آب شرب مشترکین این روستا برقرار شد.

دیگر خبرها

  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است