Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران صبح امروز در افتتاح اولین پادگان آموزشی نیروی انتظامی شرق استان تهران در شهر پردیس، اظهار کرد: سربازان نیروی قابل توجهی از پیکر نیروی  انتظامی جمهوری اسلامی ایران هستند و نقش مؤثر و حیاتی در محافظ از امنیت کشور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به علت اینکه دراین منطقه مرکز آموزشی نداشتیم تا سربازان بومی در کمترین فاصله زمانی و مکانی بتوانند به محل آموزش مراجعه، مورد آموزش قرار بگیرند با رایزنی‌های انجام گرفته با تصویب هیأت رئیسه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی مجوز احداث این مرکز داده شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: این محل یک مرکز آموزش فرعی در شهرستان پردیس است که با سهمیه ۱۵۰ نفر دایر و امروز شاهد اولین دوره ورود سربازان به این مرکز آموزشی بودیم.

سردار عزیزی افزود: امیدواریم این سربازان به عنوان سربازان انقلاب اسلامی برای تقویت حوزه امنیت به کار گیری شده و ما هم کمک خواهیم کرد تا جوانان دلیری که از امروز رخت مقدس سربازی را بر تن می‌کنند در کمترین زمان آموزش‌ها را با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی کرونایی سپری کنند.

وی عنوان کرد: این سربازان در ارتقاء امنیت در سطح منطقه و تمام استان‌هایی که پلیس انجام وظیفه می‌کند به کارگیری و از وجودشان استفاده حداکثری خواهد شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران اضافه کرد: زمان آموزش کوتاه و فشروده شده و تلاش شده سربازان کمتر در محیط جمعی باشند تا تمام دستور العمل‌های بهداشتی رعایت شود و در همین محیط جمعی هم  آسایشگاه‌ها را بزرگتر دیدیم تا تعداد نفرات در این مراکز کمتر باشد.

سردار عزیزی تصریح کرد: در بحث ماسک، مواد ضد عفونی کننده و سایر ملزومات مورد نیاز برای بیماری کرونا زیر نظر اداره کل ناجا در این حوزه‌ها تأمین می‌شود تا این عزیران از نظر پروتکل‌ها و رعایت بهداشت ایمن باشند.

وی بیان کرد: در تمام مراکز نیروی انتظامی تاکنون تلفاتی در حوزه کرونا نداشیم و بیشتر هم به علت رعایت‌ها بوده که این مهم باعث دلگرمی برای خانواده‌ها است تا نگرانی از بابت بیماری کرونا نداشته باشند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ابراز کرد: ما هم این آموزش‌ها را در جهت سلامت سربازان کوتاه کردیم اما از کیفیت آموزش کم نشده و فقط فشردگی ساعات آموزش بیشتر شده تا ازمحیط آموزشی و جمعی دور باشند.

سردار عزیزی اضافه کرد: مرکز آموزش فرعی ویژه  سربازانی که در آغاز دوره خدمت هستند دایر شده تا در ادامه خدمتی شایسته به جوانان این مرز بوم داشته باشیم و برای تقویت نیروی انتظامی در شرق استان تهران به کار گیری شوند.

وی خاطرنشان کرد: مدت زمان خدمت سربازان بسته به تأهل، دارای فرزند بودن، در مناطق صعب المعیشه و غیره دارد در غیراینصورت مدت خدمت سربازی ۲۴ ماه است و با این فاکتورها کم و زیاد می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران فرمانده انتظامی شرق استان تهران نیروی انتظامی مرکز آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

اجتماع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه -هفتم اردیبهشت- پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 748134

دیگر خبرها

  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم