Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد شاهرخی امروز چهارشنبه در دیدار با رئیس فدراسیون کشتی در سخنانی با اشاره به اینکه هرگونه توجه مالی و بودجه‌ای به ورزش کشتی جنبه سرمایه گذاری دارد و هزینه نیست، اظهار داشت: به جای اینکه بمانیم یک آسیب اجتماعی ایجاد شود و بعد برویم هزینه کنیم آن را حل کنیم، می‌توانیم از قبل در ورزش سرمایه گذاری کنیم تا دچار آسیب‌های اجتماعی نشویم و این موضوع یک امر عقلی، ضروری و بدیهی و علمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به ویژه در ورزش کشتی که جنبه پهلوانی و قهرمانی دارد باید سرمایه گذاری شود، تصریح کرد: ورزش کشتی چه آزاد و چه فرنگی و چه ورزش باستانی آن با مسائل جوانمردی و پهلوانی، با ارزش‌ها و فضیلت‌ها گره خورده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه پهلوانی برخاسته از ذات ورزش کشتی است، افزود: بیشترین مدال‌ها از آن کشتی است و هر کسی عمداً و سهواً به این ورزش توجه نکند به منافع ملی ضرر زده است.

حجت الاسلام شاهرخی یادآور شد: وقتی پرچم کشور در المپیک یا در مسابقات جهانی به اهتزاز درمی آید، می‌بینیم چقدر به هویت ملی و اسلامی خود افتخار می‌کنیم؛ کسی که به این قبیل ورزش‌ها و رشته‌هایی که نام ایران اسلامی را مطرح می‌کند توجه نکند به منافع ملی ضرر زده است.

وی با اشاره به اینکه دفاع و حمایت از ورزش و کشتی گیران قهرمان و پهلوان را وظیفه خود می‌دانیم، گفت: لرستان مستعد برای ورزش‌هایی است که جنبه آمادگی جسمانی در آنها دخالت دارد، از جمله کشتی، وزنه برداری، دو و میدانی و...

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در گوشه و کنار لرستان در سال‌های اخیر افراد زبده ای مطرح شده‌اند و گاهی به یک باره از عرصه ورزش بیرون می‌شوند یا خودشان می‌روند، اینها را باید شناسایی کنیم و نگذاریم این اتفاقات رخ دهد، تصریح کرد: ظرفیت‌های ما بیش از این است، حتماً بایستی نزول در تعداد ورزشکاران جبران شود و می‌شود با اندک توجهی آن عدد را جبران کرد و از نظر کیفی هم رشد یافت.

حجت الاسلام شاهرخی یادآور شد: ما در استان نیز رایزنی‌های لازم را انجام می‌دهیم.

کد خبر 5126473

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در لرستان کشتی ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شهرکرد گرگان بوشهر ایام فاطمیه عکس استانها شهرستان کرج شیوع کرونا عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س سرمایه گذاری ورزش کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۲۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با تاکید بر ضرورت نظارت مستمر این سازمان بر روند اجرایی پروژه‌های مشارکتی گفت: زمانی که بخش خصوصی توانمند و شایسته برای مشارکت در پروژه‌های خاصی همچون احداث پارکینگ مکانیزه وارد می‌شود، کیفیت و کارایی پروژه‌های مشارکتی ارتقا خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود حیدری در بازدید سیدمرتضی حسام‌نژاد معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان از شرکت مجری و سرمایه‌گذار پروژه اداری، تجاری و پارکینگ مکانیزه میدان شهدا در منطقه صنعتی مبارکه اظهار کرد: استفاده از ظرفیت، دانش فنی و توان اجرایی این شرکت به‌منظور اجرای این پروژه ویژه حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه این پارکینگ، بزرگترین پارکینگ مکانیزه عملیاتی و اجرایی کشور محسوب و با مشارکت بخش‌خصوصی در شهر اصفهان احداث می‌شود، اضافه کرد: این بازدید برای بررسی توان فنی و اجرایی سرمایه گذار احداث پارکینگ مکانیزه انجام شد. در این بازید معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان نیز از نظر فنی و اجرایی تیم فنی و طراحی مجموعه از جزئیات ساخت پارکینگ مکانیزه بازدید میدانی به‌عمل آورد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با تاکید بر ضرورت نظارت مستمر این سازمان بر روند اجرایی پروژه‌های مشارکتی افزود: زمانی که بخش خصوصی توانمند و شایسته برای مشارکت در پروژه‌های خاصی همچون احداث پارکینگ مکانیزه وارد می‌شود، کیفیت و کارایی پروژه‌های مشارکتی ارتقا خواهد یافت.

حیدری با اشاره به استفاده روزافزون شهروندان از خودروهای شخصی و وسایل نقلیه برای انجام امور روزانه و تردد در سطح شهر اظهار کرد: سالهاست که مردم، اهالی منطقه و کسبه میدان شهدا در مرکز شهر اصفهان، به‌واسطه کمبود فضای کافی برای پارک خودروها در رنج هستند، به نحوی که نبود جای پارک، مردم را وادار می‌کند خودروی خود را در کوچه‌ها و خیابان‌های اطراف پارک کنند.

حیدری افزود: بر همین اساس شهرداری اصفهان پس از بررسی منطقه و ارزیابی توان فنی سرمایه‌گذاران مختلف، برای ساخت یک پارکینگ مناسب، محلی را در هسته مرکزی شهر انتخاب و تصمیم به احداث یک مجتمع اداری، تجاری و پارکینگ مکانیزه در میدان شهدا گرفت تا ضمن رفع مشکل پارک خودرو اهالی و کسبه، از ترافیک و شلوغی در سطح شهر کاسته شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره تاکید شورای عالی این سازمان مبنی بر اجرای هرچه سریع‌تر این پروژه اضافه کرد: طی این بازدید، مشخص شد که سرمایه‌گذار و مجری این پروژه به لحاظ فنی هیچ کمبودی در انجام آن ندارد.

وی تاکید کرد: سرمایه‌گذار و مجری پروژه اداری، تجاری و پارکینگ میدان شهدا، یک مجموعه دانش‌بنیان، جوان و کارآزموده، با ظرفیت تولید پارکینگ مکانیزه و تمام اتوماسیون و بسیار دقیق و حرفه‌ای است که یکی از ۲۰ شرکت برتر دانش‌بنیان کشور و نماینده ایران در نمایشگاه اکسپوی دبی بوده است و در میان ۲۰۰ شرکت برتر کشور قرار دارد.

به گزارش ایمنا، پروژه اداری، تجاری و پارکینگ میدان شهدا، شامل احداث مجموعه اداری و تجاری به میزان ۲۱۰۰ متر مربع و ۳۵۰ پارکینگ مکانیزه است.

کد خبر 750832

دیگر خبرها

  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • محمدی: سرلک قابلیت کسب سهمیه المپیک را دارد
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • دادگاه‌های صلح تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!