Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@01:11:29 GMT

چگونه شارژر خراب گوشی را تعمیر کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۲۶۴۱

چگونه شارژر خراب گوشی را تعمیر کنیم؟

هنگام خراب شدن شارژر موبایل پیش از اقدام به تعویض آن بهتر است آن را تست کرده و بررسی کنید که آیا می توان شارژر را به جای تعویض تعمیر کرد یا خیر. چرا که گاهی ممکن است شارژ نکردن شارژر موبایل دلایل مختلفی داشته باشد.

در این مطلب شما را با نحوه تعمیر و عیب یابی شارژر موبایل و علت خراب شدن آن آشنا خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ما همراه باشید.

علت خراب شدن شارژر موبایل

شارژر خراب موبایل نشانه هایی دارد. در صورتی که باتری موبایل سالم بوده و هنگام اتصال گوشی به شارژر علامت شاررژ دیده نشود و گوشی شارژر نشود، شارژر خراب بوده و باید نسبت به تعمیر یا تعویض آن اقدام کرد.

عوامل گوناگونی باعث خراب شدن و سوختن شارژر موبایل می شوند، اتصال شارژر به پریز برق برای مدت زمان طولانی، اصل نبودن شارژر، نوسانات و جرقه در پریز برق، پایین بودن ضریب اطمینان در شارژر، سوختن IC شارژر از جمله رایج ترین دلایل سوختن شارژر می باشند.

برای تشخیص سالم یا خراب بودن شارژر شما می توانید از نرم افزار ampere کمک بگیرید.

آموزش مرحله به مرحله تعمیر شارژر موبایل

برای تعمیر شارژر گوشی ابتدا و پیش از هر اقدامی پریز برق را بررسی کرده و از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. زیرا یکی از شایع ترین دلایل کار نکردن شارژر موبایل خراب بودن پریز برق می باشد.

پس از اطمینان از سالم بودن پریز، اتصالات و کابل شارژر را بررسی کنید و مطمئن شوید که هیچ گونه خم خوردگی و شکستگی در سیم شارژر وجود ندارد. گاهی به دلیل خمیدگی یا آسیب دیدن سیم های داخل کابل، شارژر به خوبی کار نمی کند. در صورت خراب شدن و آسیب دیدن روکش کابل شارژر با استفاده از خمیر سوگر قسمت های آسیب دیده را کامل بپوشانید.

امکان دارد دلیل کار نکردن شارژر به خاطر خراب شدن کابل شارژر باشد. بنابراین توصیه می کنیم کابل شارژر دیگری به شارژر متصل کرده و بررسی کنید که آیا گوشی شارژ می شود یا خیر.

زنگ زدگی و کثیف شدن پین های شارژر و داخل گوشی از دیگر دلایل شارژ نکردن گوشی می باشد. بنایراین توصیه می کنیم به کمک گوش پاک کن، سوزن یا خلال دندان پین ها را تمیز کنید. در صورت خمیدگی پین ها، آنها را صاف کنید و در صورت زنگ زدگی آنها را با الکل تمیز کنید.

در صورتی که پس از انجام موارد ذکر شده باز هم شارژر به خوبی کار نکرد، از دستگاه تشخیص شارژر کمک بگیرید و به کمک آن تشخیص دهید که مشکل شارژ به چه دلیل است.

گاهی علت شارژ نکردن شارژر به دلیل خراب شدن باتری موبایل می باشد. در چنین شرایطی بایستی نسبت به تعویض باتری اقدام نمایید. در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره تعمیر شارژر و باتری موبایل به دست آورید بر روی دوره تعمیرات موبایل کلیک نمایید.

آموزش تخصصی تعمیرات موبایل در آموزشگاه فنی پارس

آموزشگاه فنی پارس یکی از معتبرترین و بهترین آموزشگاه های تعمیرات موبایل در کشور است که به صورت کاملا عملی و تخصصی به آموزش صفر تا صد تعمیرات انواع موبایل اندروید و آیفون می پردازد. دوره تعمیرات موبایل در این آموزشگاه شامل دو دوره آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل و آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل می باشد. در دوره تعمیرات سخت افزار موبایل به صورت کاملا عملی و در کارگاه های مجهز طریقه عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات سخت افزاری در انواع موبایل اندروید و آیفون آموزش داده می شود.

آشنایی با انواع قطعات و مدارهای موبایل و توانایی عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات و مدارهای موبایل از جمله مطالبی است که در این دوره آموزش داده می شود. در دوره تعمیرات نرم افزاری موبایل نیز کلیه مشکلات نرم افزاری در انواع مدل های موبایل آموزش داده می شود.

شیوه برگزاری دوره در این آموزشگاه به صورت کاملا عملی بوده و این فرصت برای کارآموز فراهم شده است تا به صورت عملی و زیر نظر استاد دوره کلیه مباحث آموزشی را تمرین و رفع اشکال نماید.

آموزشگاه فنی پارس پس از پایان دوره موبایل مدرک معتبری را به کارآموزان ارائه کرده و با مشاوره های بازاریابی و پشتیبانی نامحدود کارآموزان را برای ورود به بازار کار راهنمایی می کند.

لازم به ذکر است که این آموزشگاه علاوه بر دوره های تعمیرات موبایل دوره های متعدد دیگری در زمنیه برق، الکترونیک و مکانیک برگزار می کند. در ادامه با دو دوره پرطرفدار در این مرکز آموزشی آشنا خواهیم شد.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی از دوره های بسیار عالی و درآمدزا در این آموزشگاه است. همانطور که می دانید بازارکار تعمیرات لوازم خانگی با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی و نقش مهم این لوازم در زندگی امروز بسیار داغ می باشد. خوشبختانه ورود به بازار کار این حرفه چندان سخت نبوده و تنها کافیست مهارت های لازم برای تعمیر این لوازم را کسب نمایید.

آموزشگاه فنی پارس در دوره تعمیرات لوازم خانگی به صورت کاملا عملی و تخصصی به آموزش صفر تا صد تعمیرات انواع لوازم خانگی از قبیل: انواع یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی، ماکروویو و غیره پرداخته و شما را برای ورود به این بازار کار آماده می نماید.

آموزش برق ساختمان

 همانطور که می دانید برق ساختمان یکی از مهم ترین بخش ها در هر ساختمانی است. نبود برق در ساختمان کلیه امور ساختمان را مختل کرده و با مشکل روبه رو می کند. این موضوع شغل برقکار ساختمان را به یکی از بهترین مشاغل فنی تبدیل کرده است شغلی که همواره بازار کار خوبی داشته و امروزه نیز به دلیل افزایش پروژه های ساختمانی بازارکار این شغل رونق بسیاری داشته است.

این موضوع دوره اموزش برق ساختمان آموزشگاه فنی پارس را به یکی از پرطرفدارترین دوره های آموزشی تبدیل کرده است. در این دوره آموزشی کارآموزان با صفر تا صد برق کشی ساختمان و نصب انواع سیستم های امنیتی و رفاهی آشنا شده و در مدت زمانی کوتاه به یک برقکار حرفه ای ساختمان تبدیل می شوند.

بنابراین در صورتی که به دنبال شغلی آینده دار هستید، این شغل یکی از بهترین انتخاب ها می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره‌های این مرکز آموزشی به سایت آموزشگاه به آدرس  https://amoozeshgahfanni.com/ مراجعه نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۴۲۰۳۰۳ بگیرید.

2121

کد خبر 1478060

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه فنی پارس تعمیرات موبایل آموزش تعمیرات شارژر موبایل دوره تعمیرات دوره آموزش کابل شارژر بازار کار خراب شدن پریز برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری

جواد دوستی معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهیدرجایی قزوین گفت: در ادامه برنامه‌های تعمیراتی واحد‌های سیزده گانه نیروگاه، واحد شماره ۲ بخاری به ظرفیت تولید ۲۵۰ مگاوات پس از ۳۱ روز تلاش بی وقفه همکاران تعمیرات نیروگاه بخار به مدار تولید بازگشت.

دوستی افزود: برای کسب آمادگی تولید انرژی الکتریکی در واحد‌های بخاری و سیکل ترکیبی نیروگاه، هرساله با برنامه ریزی‌های انجام شده، ۱۷ فعالیت تعمیرات اساسی، نیمه اساسی و بازدید‌های دوره‌ای در ۱۳ واحد بخاری و سیکل ترکیبی انجام می‌شود که واحد شماره ۲ بخاری به ظرفیت تولید ۲۵۰ مگاوات، از اواسط فروردین ماه ۱۴۰۳ برای اجرای تعمیرات بازدید دوره‌ای از مدار تولید، خارج شده بود وپس از انجام فعالیت‌های تعمیراتی دوباره به مدار تولید برق برگشت.

وی بیان کرد: انجام تعمیرات اساسی الکتروموتور‌ها و پمپ‌های ۶/۶ کیلوولت، بازدید دوره‌ای لوله‌های فشاربالا، تعویض تعدادی از لوله‌های فاینال ری هیت، تعویض بسکت‌های میانی پیش گرمکن‌های هوا، رفع نشتی از دلتا‌های مربوط به برج خنک کننده اصلی واحد و دیگر اقدامات مرتبط با حوزه‌های الکتریک و ابزاردقیق، از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که در این دوره از تعمیرات انجام شده است.

معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهیدرجایی قزوین گفت: برنامه‌های تعمیراتی واحد‌های نیروگاه شهید رجایی هرساله به منظور کسب آمادگی لازم برای تولید برق در پیک مصرف ماه‌های گرم سال، از پایان شهریور آغاز و تا پایان اردیبهشت سال بعد ادامه می‌یابد.

وی افزود: در ادامه برنامه‌های تعمیرات واحد‌های سیزده گانه نیروگاه شهید رجایی، هم اکنون واحد شماره چهار ۲۵۰ مگاواتی در نیروگاه بخار تحت تعمیرات بازدید دوره‌ای و واحد شماره ۲ بخار نیروگاه سیکل ترکیبی تحت تعمیرات نیمه سنگین می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم ندارید
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی