Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:04:58 GMT

توسعه جامعه در گرو مشارکت نخبگان است

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۲۸۷۴

توسعه جامعه در گرو مشارکت نخبگان است

حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی روز چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی نخبگان و مستعدین برتر کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: لازم است دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی بسترهای لازم را فراهم کنند تا مشارکت نخبگان در اداره امور جامعه تقویت شود.

وی افزود: زیربنای همه پیشرفت ها باور و فرهنگ است و نخبگان علمی و فکری باید سفیر افکار باشد و بتواند با رشد فکری خود موجبات رشد جامعه را فراهم نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌ و بویراحمد تصریح کرد: خلاقیت دانشجو و استاد نخبه باید در خدمت مردم باشد نه در اختیار بیگانهِی نسبت به انسانیت، که مذموم و ناپسند است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی خودباوری  نخبگان در حرکت جامعه به سمت تعالی را مهم دانست و تاکید کرد: نکته مهم و اساسی در خصوص عموم مردم به خصوص جوانان تحصیل‌کرده این است که با روحیه خودباوری برای عبور از موانع تلاش کنند.

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: بنیاد ملی نخبگان ظرفیت‌های گسترده انسانی در تخصص‌های مختلف به شکل شبکه‌ای در کل کشور ایجاد کرده است و در حال خدمت در مسیر توسعه کشور است.

اکوانی گفت: بنیاد نخبگان استان طرح‌هایی را که به دنبال حل مسائل اساسی جامعه باشد، حمایت میکند.

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد طرح‌های شهید احمدی روشن را مصداق این حمایت‌ها دانست و افزود: در قالب طرح‌ شهید احمدی روشن هم‌اکنون بیش از ۳۰ دانشجو و استاد در حال اجرای طرح‌های مساله محور هستند.

در این نشست نخبگان و مستعدین برتر دیدگاه‌های خود را پیرامون مسائل مختلف از جمله «توجه به توان‌مندی نخبگان در توسعه استان»، «توجه به شایسته‌سالاری» و «ضرورت پیوند دانشگاه و صنعت» بیان کردند.


 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد نخبگان یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد نخبگان یاسوج کهگیلویه و بویراحمد نخبگان یاسوج اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • وزیر کار: منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند