Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@11:06:03 GMT

کاهش ۷/۶ درصدی آمار طلاق در استان قزوین

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۲۸۷۸

کاهش ۷/۶ درصدی آمار طلاق در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی، رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان قزوین با اشاره به کاهش نرخ طلاق طی ۹ ماه سالجاری گفت: با وجود شرایط کرونایی حاکم بر کشور خوشبختانه طی نه ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شاهد کاهش ۷/۶ درصدی آمار طلاق در استان بوده ایم.

وی افزود: در حالی شاهد کاهش آمار طلاق بوده ایم که میزان ازدواج در استان طی مدت مذکور قریب به 2 درصد افزایش داشته است که این امر مطلوب و امیدوار کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضائی همچنین به میزان ثبت طلاق در شهرستانهای استان اشاره کرد و بیان داشت: شهرستان آبیک با بیش از 19 درصد کاهش رتبه اول، شهرستان قزوین بابیش از 9 درصد  کاهش رتبه دوم و شهرستان تاکستان با بیش از 6 درصد کاهش رتبه سوم را به خود اختصاص داده اند.

شعبانی در ادامه به رویکرد دادگستری قزوین در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش طلاق در شهرستان قزوین اشاره کرد و افزود: حفظ ارتباط میان دادگستری و بهزیستی و ارائه خدمات مشاوره ازطریق مرکزتصمیم که توقف روند رو به رشد طرح دعاوی طلاق و جلوگیری از افزایش اختلافات خانوادگی را بدنبال داشته و استقرار دو شعبه شورای حل اختلاف به منظور ایجاد صلح و سازش میان متقاضیان طلاق در محل محاکم خانواده قزوین که ایجاد صلح وسازش ، تحکیم مبانی خانواده ها و جلوگیری از افزایش اختلافات خانوادگی وطلاق را با راه اندازی آن شاهد بوده ایم، از جمله اقدامات موثر در کاهش تمایل زوجین به جدایی بوده اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین علی شعبانی طلاق کاهش آمار طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۲۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک گزارش درباره درصد تغییرات قیمت اقلام خوراکی منتشر شد.

طبق گزارش موسسه بامداد، براساس داده‌های مرکز آمار نسبت به فروردین ۱۳۹۶ پیاز با رشد قیمت ۱۵۹۸ درصدی بیشترین افزایش قیمت را داشته و گوشت قرمز (گوسفند و گوساله) با ۱۵۴۰ درصد افزایش در رده بعدی قرار داد.

بنا به این گزارش، انواع روغن خوراکی که در سال ۱۴۰۱ با آزادسازی قیمت‌ها بیشترین جهش قیمت را داشتند حالا با کاهش قیمت‌های جهانی، حتی کاهش قیمت نیز داشته‌اند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899721

دیگر خبرها

  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • ضرورت استفاده از الگو‌های موفق افزایش ازدواج و کاهش طلاق
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • کاهش آمار طلاق در کردستان
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون