Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا پرنده مطلق روز چهارشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: شبکه‌های برق سیستان و بلوچستان به دلیل وجود مشکلات آب و هوایی مانند توفان‌های شدید، جریان‌های موسمی، سیلاب‌های فصلی، گرمای شدید و زمین‌های شوره‌زار تجهیزات دچار فرسودگی شده که این مشکل از ناحیه شمال تا جنوب استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از شرکت‌ها و استان‌هایی که بیشترین سهم را در بازسازی تجهیزات فرسوده شبکه‌های‌ برق دارد سیستان و بلوچستان است افزود: حدود هشت درصد از بودجه‌ای که قرار بوده برای بازسازی این شبکه‌ها در نظر گرفته شود به عنوان سهم این استان اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه از یکم دی سالجاری تا پایان سال چندین پروژه بسیار مهم در صنعت برق  این استان آغاز شده تصریح کرد: حدود ۹۰۰ میلیارد تومان برآورد هزینه این پروژه‌هاست و امیدواریم که تمامی این طرح‌ها حداکثر تا تیر ۱۴۰۱ در مدار قرار گیرند.

وی افزود: احداث خط ۲۳۰ کیلو ولت زاهدان - میرجاوه، پست ۲۳۰ کیلو ولت سردرگان، پست ۲۳۰  کیلوولت پارود، خط ۱۳۲ کیلوولت کتیج، پست ۲۳۰ کیلوولت زرآباد و احداث خط ۲۳۰ کیلوولت خاش- سراوان است.

پرنده مطلق با اشاره به دستاوردهای شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در ۲ سال گذشته بیان کرد: با افزایش بهره‌وری به دستاوردهای مهمی رسیدیم که دستیابی به بیشترین رشد در شاخص‌های ارزیابی توانیر از میان ۱۶ شرکت برق منطقه‌ای در کشور تحت عنوان طرح(سیما)، رتبه نخست کشور در نسبت هزینه بهره‌برداری به ارزش تجهیزات، رتبه دوم در جذب منابع مالی،رتبه دوم درصد پروژه‌های اولویت‌دار برق‌دارشده، رتبه چهارم کشور در سرانه ارائه پیشنهاد، رتبه سوم مدیریت مصرف برق، پروژه مطالعاتی به نام «مطالعه جامع مشخصات پوشش‌های RTV » و کسب رتبه برتر میان تمامی دستگاه‌های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی سال ۹۸ از جمله مهمترین این دستاوردهاست.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان شرکت برق منطقه ای سيستان و بلوچستان توسعه ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان شرکت برق منطقه ای سيستان و بلوچستان توسعه ایران سیستان و بلوچستان شرکت برق منطقه ای سيستان و بلوچستان توسعه ایران اخبار کنکور سیستان و بلوچستان شرکت برق منطقه ای شبکه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، نماینده سازمان سنجش در سیستان و بلوچستان، گفت: از این تعداد شرکت کننده در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳، ۶۲ درصد خانم و ۳۸ درصد مرد هستند.
رضایی با بیان اینکه این آزمون فردا برای برخی از گروه‌های آزمایشی نیز در استان برگزار می‌شود، افزود: ۵۴ درصد شرکت کنندگان در حوزه علوم انسانی، ۳۲ درصد علوم ریاضی، ۵ درصد گروه هنر، ۵ درصد گروه زبان‌های خارجه و ۴ درصد گروه علوم ریاضی هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد