Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  در راستای اجرای طرح‌های مردم یاری و کمک‌های مومنانه نیروی زمینی ارتش منطقه جنوب شرق این نیرو با برپایی بیمارستان صحرایی در روستا‌های حومه شهرستان جاسک و جنوب شرق کشور در نوار ساحلی مکران، به مردم این منطقه خدمات پزشکی ارائه کرد.

این بیمارستان صحرایی دارای بخش‌های مختلف شامل اورژانس، داخلی، عفونی، اتاق عمل، ریکاوری و داروخانه است که ضمن ارائه خدمات درمانی و پزشکی و انجام ده‌ها عمل جراحی رایگان به مردم منطقه، بسته‌های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا را در بین مردم توزیع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غربالگری و آزمایش مردم این مناطق به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از اقدامات دیگر کادر بهداشتی و درمانی این بیمارستان بود که در طول رزمایش ارائه شد.

در همین راستا فرماندهان و مسئولان رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش، با حضور در مناطق کم برخوردار و روستا‌های اطراف منطقه عمومی رزمایش اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی در بین مردم و خانواده‌ها کردند.

مردم مناطق کم برخوردار جنوب شرق کشور از اجرای طرح مردم یاری و خدمات بهداشتی نیروی زمینی ارتش در جریان رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رزمایش ارتش بیمارستان صحرایی نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد

عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان صبح امروز در این محله تاریخی و کم‌برخوردار شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و
امام جمعه سمنان، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدا آغاز و کلنگ احداث این مجموعه بهداشتی و درمانی به زمین زده شد.

پایگاه سلامت محله بافت فرسوده کهنه‌دژ سمنان به مساحت ۳۵۰ مترمربع و ۲۲۰ متر بنا در یک طبقه به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان محله احداث می‌شود و با ساخت این پایگاه بهداشتی و درمانی ۸۵۰۰ نفر از ساکنان محله کهنه‌دژ سمنان، خدمات خود را از این پایگاه دریافت می‌کنند.

در این مراسم معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل راه شهرسازی استان سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر سمنان نیز حضور داشتند.

کد خبر 747438

دیگر خبرها

  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد