Web Analytics Made Easy - Statcounter

«هوشنگ بازوند» روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه‌های مختلف استان برگزار شد؛ اظهار داشت: نزدیک به ۴۰ سال از شهادت این عزیزان می‌گذرد و ممکن است نسل جدید خدمات بزرگ این عزیزان به اسلام و انقلاب آشنا نباشند و اینکه این شهدای گرانقدر قربانی تروریسم شدند و منافقین با اجازه آمریکا و صهیونیسم این افراد شاخص و نزدیک به امام را ناجوانمردانه ترور کردند

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: سه تن از این شهدای محراب از جمله شهید اشرفی اصفهانی در کرمانشاه در سن بالا، در آن مقطع مهم زمانی، لباس سپاه پوشیدند و راهی جبهه ها شدند و این حرکت در روحیه بخشی به جامعه و بسیج عمومی برای پیوستن به جبهه ها بسیار اثرگذار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ضرورت دارد رسانه‌ها و بخصوص صدا و سیما برنامه‌ها و مطالب مناسبی را به منظور آشنایی نسل جوان با ابعاد این شخصیت‌های بزرگ و اثرگذار تهیه و پخش کنند.

آیت الله اشرفی اصفهانی ۲۳ مهر ماه سال ۱۳۶۱ در حالی که برای اقامه نماز جمعه در مسجد جامع کرمانشاه آماده می‌شد؛ بر اثر انفجار نارنجک منافقین به شهادت رسید.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه امام جمعه کرمانشاه هوشنگ بازوند کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه امام جمعه کرمانشاه هوشنگ بازوند استانداری کرمانشاه امام جمعه کرمانشاه هوشنگ بازوند کرمانشاه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۴۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین یادواره ۱۲ شهید روحانی شهرستان مهر پیش از ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام محمود محمودی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، امام جمعه مهر و مسؤولان محلی و شهرستانی در روستای قلعه سید بخش مرکزی شهرستان مهر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان مهر در این همایش گفت: در طول دوران ۸ ساله دفاع مقدس روحانیون سراسر شهرستان مهر همدوش و همسنگر با اقشار مختلف مردم در دفاع از کیان ایران اسلامی مردانه جنگیدند و ۱۲ آلاله سروقامت روحانی شهرستان مهر با خون سرخ خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آبیاری نمودند.

حجت الاسلام علیرضا سفار افزود: همیشه شهدای روحانی و روحانیت ما در مسائل فرهنگی، علمی، مبارزه و مجاهدت پیشتاز بودند و به نسبت جمعیتشان بیشترین شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

در پایان این آئین با اهدای لوح تندیس سپاس و هدایایی از صبر و مقاومت ۱۲ خانواده روحانی شهید شهرستان مهر تجلیل شد.

کد خبر 6098016

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی