Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از صدا و سیما، مدیر عامل کانون اتومبیلرانی و جهانگردی کشور در یاسوج گفت: با راه‌اندازی این کانون جاذبه‌های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد به‌خوبی نشان داده می‌شود و گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور به این استان سفر می‌کنند.

اردشیر درویشی با بیان اینکه با راه‌اندازی این پیست مسابقات اتومبیلرانی و رالی برگزار می‌شود افزود: ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری و طبیعی این استان به صورت پایلوت برای طبیعت‌گردان و ورزشکاران این رشته انتخاب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این پیست محیطی مناسب برای برگزاری مسابقات کارتینگ در گروه‌های سنی مختلف و ایجاد محورهای اتومبیل‌رانی است. راه‌اندازی این پیست می‌تواند به رونق اقتصادی در استان کمک کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: در استان فقط یک پیست برای موتورسواری در گچساران وجود دارد که استانداردهای لازم را ندارد.

مجید صفایی با اشاره به اینکه قرار است در یاسوج یک پیست با استانداردهای بین‌المللی راه‌اندازی شود افزود: ۲ نقطه در شهرستان بویراحمد برای پیست اتومبیلرانی مشخص شده که با هماهنگی منابع طبیعی استان و حوزه عمرانی استانداری یکی از این نقاط برای پیست انتخاب می‌شود و تا پایان دوره کرونا مهیا می‌شود.

آزاده رنجبر به عنوان مدیر کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان انتخاب شد.

کد خبر 580306 برچسب‌ها استان کهگیلویه اتومبیلرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه اتومبیلرانی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم‌گیری برای تغییر مدیران بر عهده دولت است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تغییر مدیران در استان واکنش نشان داد و گفت: هرگونه تغییر در سطح مدیریت استان توسط دولت انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده، امروز_ چهارشنبه، نوزدهم اردیبهشت _در همایش بزرگداشت روز معلم در گچساران، اظهار کرد: علم سرلوحه کار رشد و ترقی بشریت است.

وی با بیان اینکه معلم یک واژه و هنر است، این واژه آشکار بوده و نیاز به تعریف ندارد، افزود: به راحتی می‌توان جایگاه معلم را تشخیص داد، دانش‌آموزان امروز نقش آفرینان در جامعه آینده هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: معلم یاد می‌دهد زندگی چگونه آغاز و آباد شود و راه پیشرفت را نشان داده و یک جامعه را توسعه می‌دهد.

وی با اشاره به اعتراض دانشجویان آمریکا به حمایت از غزه و فلسطین، تصریح کرد: همه دنیا علیه اسرائیل و هم‌پیمانانش به پا خواسته‌اند.

احمدزاده خاطرنشان کرد: تمام دولت‌ها به نحوی برای ترقی کشور تلاش کردند اما برخی از آنها موفق‌تر بودند.

وی افزود: در برخی از دولت‌ها برای اداره کشور به بیرون امید بسته بودند، اما دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به توانمندی‌های داخلی و جوانان ایران اسلامی دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخاباتی برگزار می‌شود و افراد هم در کنار هم به خوبی زندگی می‌کنند آن چیز که جامعه را به هم می‌ریزد همین دروغ پردازی صف اولی‌ها است.

وی تصریح کرد: صف اولی‌ها حقایق‌ ها را وارونه جلوه می‌دهند و دروغ می‌گویند، کارهایی را که به هر دلیل روی زمین مانده است، به کسی که اصلاً دخالتی نداشته ربط می‌دهند.

احمدزاده با بیان اینکه در گچساران و باشت کارهای خوبی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در زمان فرمانداری من خیلی کار در حوزه آسفالت روستاها نمانده بود، در این دولت برای تکمیل تأمین آب‌رسانی به دشت لیشتر و افتتاح آن تلاش می‌شود، در حوزه آب از سفر دوم دولت هزار میلیارد تومان اعتبار به این طرح‌ها در گچساران اختصاص داده شد.

وی گفت: در سال ۹۱ سد «شیو» در لحظه آخر کلنگ‌زنی آن متوقف شد، و خسارت ۴۰ میلیاردی تومانی تاکنون برای آن پرداخت شده است و این اقدام ربطی به مدیران این دولت ندارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای تمام مدیران احترام قائل هستیم و تاکنون در کار خارج از دولت دخالت نکرده‌ایم، مدیر باید چشمش به استاندار و فرمانداران باشند و مدیران جدی و بدون وقفه باید پای کار باشند، قرار نیست اتفاقی رخ دهد.

وی تصریح کرد: یک وزیر کشور در سه ساله عمر دولت چند بار به استان‌ما سفر کرده که تاکنون سابقه نداشته است، دیگران حق ندارند تعیین تکلیف برای مدیران کنند فقط دولت تکلیف مدیران را مشخص می‌کند.

کد خبر 751770

دیگر خبرها

  • به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم
  • تصمیم‌گیری برای تغییر مدیران بر عهده دولت است
  • اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود
  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور