Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@18:10:38 GMT

بورس سبزپوش شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۵۳۱۵

بورس سبزپوش شد

خبرگزاری آریا - بازار سرمایه امروز برخلاف روزهای گذشته روند صعودی داشت و شاخص کل این بازار بیش از 33 هزار واحد افزایش یافت.
به گزارش خبرگزاری آریا ، شاخص کل بازار سرمایه امروز با 33 هزار و 230 واحد افزایش تا رقم یک میلیون و 183 هزار واحد افزایش یافت. شاخص کل با معیار هم وزن هم با 2705 واحد افزایش در رقم 433 هزار و 129 واحد ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معامله‌گران امروز 190 هزار معامله به ارزش 68 هزار و 614 میلیارد ریال انجام دادند.
صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی گلگهر، معدنی و صنعتی چادرملو و سرمایه گذاری نفت گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.
شاخص کل فرابورس هم امروز صعودی بود و با 479 واحد افزایش تا رقم 18 هزار و 10 واحد افزایش یافت.
در این بازار 847 هزار معامله به ارزش 163 هزار و 807 میلیارد ریال انجام شد.
پتروشیمی مارون، پلیمر آریاساسول، سنگ آهن گوهرزمین، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، بیمه پاسارگاد، پتروشیمی زاگرس و صنعتی مینو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واحد افزایش شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۵۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز بارشد ۱۰۶۹ واحدی به سطح دو میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی رسید. 

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه) با رشد یک هزار و ۶۹ واحدی همراه بود و به رقم دو میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید.

اما در مقابل شاخص کل هم وزن با ۴۶۵۰ واحد رشد، رقم ۷۶۳ هزار و ۶۵۵ واحدی را ثبت کرد.

همچنین نمادهای پارسان، فولاد، فملی، کگل، شبندر، شپدیس و بوعلی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر را روی شاخص گذاشتند. نمادهای ذوب، خزامیاد، فولاد، کاما، کساپا، خودرو و فاذر پر تراکنش‌های بازار بودند.

در معاملات فرابورس نیز شاخص کل با ۱۱۶ واحد رشد به رقم ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید و نمادهای آریا، فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و فغدیر پر تراکنش‌های بازار بودند.


دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳