Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:01:41 GMT

اجرای طرح ملی «طواف» در قزوین

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۵۴۸۳

اجرای طرح ملی «طواف» در قزوین

حجت‌الاسلام جواد فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دستورالعمل شناسایی و پایش طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی استان‌های سراسر کشور در حوزه آسیب‌های اجتماعی در راستای منویات مقام معظم رهبری و راهبرد جدید ریاست سازمان تبلیغات اسلامی در شبکه سازی مردمی و امر تبلیغ دین و مأموریت گام دوم انقلاب اسلامی با محوریت وزارت کشور تدوین و عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ۵ محور محتوایی این رویداد ملی شامل خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری و حاشیه‌نشینی و مناطق محروم است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین از راه اندازی کمیته استانی برای اجرای این طرح خبر داد و گفت: دریافت و جمع آوری طرح‌های پیشنهادی توسط کمیته استانی تا ۱۳ بهمن ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: برای اجرای هر چه بهتر این طرح از تمامی پژوهشگران، اساتید دانشگاه‌ها، فعالان اجتماعی و فرهنگی و دیگر اقشار جامعه دعوت می‌شود تا طرح‌ها، ایده‌ها و اقدامات فرهنگی خود را در خصوص مفابله با آسیب‌های اجتماعی تا ۱۳ بهمن ماه امسال به اداره کل تبلیغات اسلامی استان و یا مراکز شهرستان‌ها ارسال کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار داشت: طرح‌های برگزیده و مستعد حمایت در سطح استان و کشوری از جوایز نقدی بهره‌مند خواهند شد.

فراهانی با بیان اینکه اعطا جوایز کلیه طرح‌های منتخب برتر، مستعد حمایت و برگزیده آزاد با وصول طرح تفصیلی و ارزیابی کمیته ستاد مرکزی خواهد بود، گفت: هر طرحی که حائز ۸۰ تا ۱۰۰ امتیاز باشد به عنوان طرح برتر انتخاب شده و مبلغ ۱۰ میلیون ریال به عنوان جایزه نقدی به صاحب اثر اعطا می‌شود. طرحی که حائز ۶۰ تا ۸۰ امتیاز باشد به عنوان طرح مستعد حمایت انتخاب شده و مبلغ ۷۰ میلیون ریال به عنوان جایزه نقدی به صاحب اثر اعطا می‌شود. این طرح‌ها به کارگروه اجتماعی وزارت کشور، دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط برای حمایت و اجرا در سطح ملی ارجاع می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین در پایان یادآور شد: علاقه مندان برای مشاهده فرم‌های مورد نیاز، سنجه‌های گزینش طرح‌های پیشنهادی و جدول معیارهای ارزیابی به کانال طرح طواف استان قزوین در پیام رسان ایتا به آدرس Tarh_Tavaf_qazvin @و سایت اداره کل به نشانی http://www.qazvin-tebyan.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۲۱۸۷۸۲۹۹۱ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 5126743

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب جواد فراهانی تبلیغات اسلامی قزوین رویداد ملی طواف آسیبهای اجتماعی ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا شهرکرد خطبه های نماز جمعه گرگان بوشهر ایام فاطمیه عکس استانها شیوع کرونا شهرستان کرج عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س اداره کل تبلیغات اسلامی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور

تابناک _ سرلشکر جعفری مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله با حمایت از «طرح نور»، تأکید کرد: در همهٔ ماموریت‌های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی امکان اشتباه وجود دارد، با تذکر رهبر انقلاب اشتباهات «طرح نور» رفع می‌شود نه اینکه کل طرح زیر سوال برود، بنابراین وظیفهٔ همه است که از این کار حمایت بکنند.

سرلشکر محمدعلی جعفری مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه پاسداران در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحهٔ حجاب و عفاف، گفت: مهم آن است که بدانیم یک دستگاه و مجموعه‌ای به نام فراجا با آن غیرتی که فرمانده این دستگاه در اجرای وظیفه قانونی طرح نور دارد باید در این مورد باید همه دلسوزان انقلاب و ارزش‌ها و دلسوزان فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی جامعه از این طرح حمایت کنند زیرا این دستگاه وظیفه قانونی خود را اجرا می‌کند. 

وی افزود: هر اقدامی که اجرا می‌شود ممکن است اشکالاتی داشته باشد و به دنبال آن عوامل اجراکننده تذکراتی هم دریافت کنند و این اتفاق هم رخ داده و طبیعی است.

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله، اظهار کرد: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.

سرلشکر جعفری بیان کرد: این دو تذکر در مورد انجام همه مأموریت‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی یک امر طبیعی است زیرا ممکن در اجرا یک مأموری اشتباهی کند و با آن تذکر این اشتباه اصلاح شود، بنابراین با این تذکر اصل مأموریت زیر سوال نمی‌رود و باید مأموریت به‌درستی اجرا شود.

وی با بیان اینکه این اقدام فراجا جای تقدیر دارد، تصریح کرد: در این شرایط و فضایی که کشف حجاب و برهنگی در کشور از جانب دشمن در حال برنامه‌ریزی و گسترش است، در حال مقابله با آن است.

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله، تأکید کرد: این وظیفه همه است تا از این اقدام حمایت کنند و ما هم حمایت می‌کنیم.

سرلشکر جعفری عنوان کرد: آن مطالبی که در فضای مجازی در خصوص آقای فضائلی گفته شده و گزارش دروغی که نسبت به ایشان داده شده باید گفت که خلاف این امر انجام نشده و ایشان هم در صحبت دوم خود مجددا تاکید کرده است و دفتر رهبر انقلاب هم تکذیبی نکرده و این نشان دهنده واقعیت آن است، بنابراین حضرت آقا بر انجام این امر تأکید دارند اما تذکر هم داده‌اند که کار درست انجام شود‌.

وی تصریح کرد: بنابر اطلاعی که دارم هم با آن مأموری که خطا کرده برخورد شده و تذکر داده اند و هم در دست کنترل است تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد تا این ماموریت درست انجام شود.

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله در پایان به نکته‌ای در مورد لایحه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: چون این لایحه باب میل برخی دوستان نیست لذا شروع به رد کردن آن و زیر سوال بردن این لایحه کرده‌اند که کار بسیار مسموم و نگران کننده است و دوستان باید از این کار پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • طرح مسطورا زمینه تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین است
  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی