Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان گفت: جوان ۱۷ ساله‌ای که با به آتش‌کشیدن خانه، موجب مرگ مادرش شده بود، در "ده چشمه" دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامعلی شکری در گفت‌‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پی وقوع آتش‌سوزی در یک مدرسه در "دِه چشمه"، واحد گشت کلانتری ۱۱ فارسان به همراه تیمی از نیروهای آتش‌نشانی و امدادی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد که در اثر آتش‌سوزی اتاق سرایداری مدرسه، ۵ نفر از اعضای یک خانواده شامل پدر ۵۰ ساله، مادر ۵۰ ساله و ۳ فرزند پسر ۱۷، ۱۶ و ۱۰ ساله دچار سوختگی شده‌اند.

وی بیان داشت: آتش‌سوزی با تلاش عوامل آتش‌نشانی و امدادی مهار و مصدومین بلافاصله به بیمارستان اعزام شدند ولی متأسفانه مادر خانواده در اثر شدت سوختگی در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان ادامه داد: با توجه به فوت یک نفر از حادثه‌دیدگان، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فارسان با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات گسترده‌ای را در این خصوص آغاز کردند.

شکری بیان داشت: با بررسی شواهد و مدارک موجود و انجام تحقیقات محسوس و نامحسوس مأموران، نهایتاً مشخص شد که فرزند ۱۷ ساله خانواده به دلیل اختلافات خانوادگی، به‌عمد منزل را به آتش کشیده است.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش مأموران این متهم دستگیر و در بازجوئی انجام شده به بزه انتسابی معترف و پس از تکمیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

    انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان فارسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن گرجیان ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کالا و احشام در سطح شهرستان بویراحمد، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی دشت روم قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی گسترده یک سارق کالا و احشام را شناسایی و دستگیر کردند و مأموران در بازرسی از مخفیگاه سارق سه رأس گوسفند و مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط کردند.

کد خبر 6090004

دیگر خبرها

  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد