Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره علمی، فرهنگی و رسانه‌ای صنعت هسته‌ای کشور با موضوع «انرژی هسته‌ای؛ چشم‌انداز فردا» با پیام دکتر علی‌اکبر صالحی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جشنواره علمی، فرهنگی و رسانه‌ای صنعت هسته‌ای کشور با موضوع «انرژی هسته‌ای؛ چشم‌انداز فردا» با پیام دکتر علی‌اکبر صالحی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از پیام معاون رئیس‌جمهور به مناسب شروع این جشنواره آمده است:

 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ 

برای اینجانب، مایه‌ی بسی خرسندی است که همزمان با برگزاری جشن‌های ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و در آستانه ورود پیروزمندانه ملت سرافراز ایران به سده جدید خورشیدی، جشنواره علمی، فرهنگی و رسانه‌ای صنعت هسته‌ای کشور به همت اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی و با همکاری همدلانه سایر معاونت‌ها و واحدهای زیرمجموعه این صنعت ملی برگزار می‌شود. برای همه دست‌اندرکاران این اقدام مبارک، آرزوی توفیق روزافزون دارم.
گمان مبر که به پایان رسید کار مغان        هزار باده‌ی ناخورده در رگ تاک است

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی، نخستین جشنواره علمی، فرهنگی، رسانه‌ای صنعت هسته‌ای با محوریت دیپلماسی عمومی و با شعار «انرژی هسته‌ای؛ چشم‌انداز فردا» توسط اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، باهدف ایجاد و توسعه شبکه نخبگان، شناسایی ظرفیت‌ها و تعامل با مخاطبین، در محورهای «تولیدات رسانه‌ای، بسته خبری، تولیدات فرهنگی و هنری و بخش ویژه علمی» اجرا خواهد شد. 
علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از تاریخ ۱ بهمن لغایت ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ به آدرس پست الکترونیک aeoi.festival@aeoi.org.ir و یا نشانی: تهران- انتهای کارگر شمالی- سازمان انرژی اتمی ایران- دبیرخانه جشنواره (اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی) ارسال نمایند. نتایج نهایی ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ هم‌زمان با سالروز ملی فناوری هسته‌ای اعلام و آثار منتخب در هر محور منتشر و از برگزیدگان تقدیر به عمل می‌آید.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: صنعت هسته ای دستاوردهای صنعت هسته ای جشنواره سازمان انرژی اتمی ایران دیپلماسی عمومی جشنواره علمی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، محسن نذیری اصل، نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین و میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین المللی در وین با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند. 

اولیانوف در خصوص این دیدار در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: با نماینده ایران در آستانه سفر برنامه ریزی شده مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران دیدار کردم.

پیشتر بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اوایل هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند. 

کمالوندی همچنین اعلام کرد که قرار است در این سفر گروسی در خصوص مسائل هسته‌ای ایران با برخی از مقامات جمهوری اسلامی ایران رایزنی داشته باشد. 

اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای روز 17 الی 19 اردیبهشت ماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • تولید برق هسته‌ای تا ۲۵ سال آینده ۳ برابر می‌شود
  • کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز شد
  • معاون سازمان انرژی اتمی: ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای
  • آغاز به کار پنل‌های نخستین کنفرانس بین‌‌المللی علوم هسته‌ای
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته ای
  • برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان سفر می‌کند
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان می‌آید
  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین