Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان گفت: علی‌رغم کارهای بسیار زیادی که در بخش ارتباطات و اینترنت در استان انجام شده اما به دلیل وضعیت توپوگرافی هنوز رضایت نسبی از این حوزه در میان مردم حاصل نشده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا ظهر امروز در جلسه امضای تفاهم‌نامه توسعه و به‌روزرسانی زیر ساخت‌های صدا و سیما و تکمیل شبکه‌های دیجیتال و رادیویی استان با معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی اظهار داشت: استان کردستان شرایط خاص خود را داشته و باید از طریق رسانه ملی به خوبی در سطح ملی معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شرایط توپوگرافی استان را یک مشکل جدی در توسعه زیرساخت‌های صدا و سیما عنوان کرد و گفت: علی‌رغم کارهای بسیار زیادی که در بخش ارتباطات و اینترنت در استان انجام شده اما به دلیل وضعیت توپوگرافی هنوز رضایت نسبی در میان مردم حاصل نشده و این مشکل نیز در ایجاد زیرساخت های صدا و سیما وجود دارد.

گزارش|ضعف آنتن‌دهی و قطعی اینترنت در "نایسر" سنندج مردم را به ستوه آورده استپای حرف مردم|ضعف شدید «آنتن‌دهی» تلفن‌همراه و دغدغه‌هایی که در کردستان تمامی ندارد‌

استاندار کردستان با بیان اینکه هم‌اکنون 52شبکه با زبان کُردی در خارج از مرزها برنامه پخش کرده و صدا و سیما نیز باید توانایی مقابله با این برنامه‌ها را داشته باشد، تصریح کرد: اگر هم‌اکنون صدا و سیمای استان 80 درصد مخاطب داشته، نشان از تلاش مدیریت، بدنه کارشناسی و برنامه‌سازان آن است و باید این نگاه تقویت شود.

مرادنیا بیان کرد: ما به عنوان دولت در استان میان خود و صداوسیما فاصله‌ای احساس نکرده و از هر امکانی برای تقویت رسانه ملی بهره خواهیم گرفت.

انتهای پیام/481/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۵۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پس از درخواست‌های مردمی در خصوص عدم پوشش مناسب در روستای حسین آباد و پس از بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره کل، با ایجاد سایت ایرانسل در این روستا، مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات برطرف و به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر افزود: حسین آباد، روستایی از توابع شهرستان جم با ۵۲ خانوار و جمعیت ۱۷۶ نفر است که با ایجاد سایت در این روستا، روستاهای اقماری آن به نام دره چاه با ۳۲ خانوار و جمعیت ۱۱۷ نفر، چم چشمه با ۸۴ خانوار و ۳۳۱ نفر، نیلاب ۳۸ خانوار و ۱۴۳ نفر، بندانو ۶۹ خانوار و ۲۵۰ نفر تحت پوشش ارتباطی قرار گرفته است.

سملیان اظهار کرد: پروژه سایت روستای چاه پهن، با نیازسنجی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر و اعتبارات طرح خدمات اجباری روستایی (USO) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به پیمانکاری شرکت ایرانسل با تکنولوژی 3G/4G طراحی، نصب و راه اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی، می‌تواند سبب توانمندسازی و تأثیرگذاری آگاهانه این قشر از جامعه، در توسعه پایدار روستایی و روند توسعه کشور شود ICT در روستا منجر به توانمندسازی در ابعاد گوناگونی مانند آموزش، بهداشت، بازاریابی و داد و ستد، درآمد، گردشگری، بهره وری و غیره می‌شود.

مدیرکل ارتباطات استان بوشهر، هدف این اداره کل را مرتفع نمودن مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات و همچنین فناوری اطلاعات نقاط محروم و بروز رسانی اطلاعات روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان اعلام کرد.

کد خبر 6094261

دیگر خبرها

  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • اینترنت فورجی به قمر زمین می‌رود
  • اینترنت کوانتومی و توسعه فناوری دسترسی رادیویی باز؛ پروژه‌های پرچمدار ستاد اتصال‌پذیری
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه می‌یابد
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه خواهد یافت
  • اینترنت کوانتومی و دسترسی رادیویی در دستور کار معاونت علمی
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد