Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@20:00:14 GMT

توزیع ۳۳۳ بسته معیشتی‌ در باخرز

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۵۸۵۶

توزیع ۳۳۳ بسته معیشتی‌ در باخرز

خدادادی گفت: تعداد ۳۳۳ بسته معیشتی شامل اقلام برنج، ماکارونی، روغن، حبوبات، سویا و رب به ارزش هر بسته ۳ میلیون ریال بین خانواده‌های نیازمند آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پاسدار غلامرضا خدادادی فرمانده سپاه شهرستان باخرز در گفت‌و‌گو با صبح توس اظهار کرد: در راستای تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری، مرحله سوم نهضت سراسری کمکهای مومنانه با هدف همدلی و کمک مومنانه به اقشار آسیب دیده از کرونا و معسرین، به نیت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای مقاومت و هسته ای توسط بسیج سازندگی با همکاری  کمیته امداد، شهرداری و آموزش و پرورش  شهرستان با خرز اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این طرح تعداد ۳۳۳ بسته معیشتی شامل اقلام برنج، ماکارونی، روغن، حبوبات، سویا و رب به ارزش هر بسته ۳ میلیون ریال بین خانواده های نیازمند آسیب دیده از کرونا و معسرین توزیع شد.

لازم به ذکر است شهرستان باخرز در فاصله ۲۱۰ کیلومتری مشهد مقدس قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح آخرین اقدامات آتش سوزی واحدهای مسکونی و تجاری منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم (ع) از امروز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از صبح امروز دو اکیپ نقشه برداری در امامزاده ابراهیم (ع) مستقر شدند، افزود: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده در حادثه آتش سوزی به دلیل تعیین حدود اربعه مالکین و جلوگیری از تداخل به زمین های همجوار انجام می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با تاکید بر اینکه پس از اتمام نقشه برداری این بنیاد نسبت به آواربرداری اقدام می‌شود، تصریح کرد: این عملیات که از امروز آغاز شده بین یک هفته تا ۱۰ روز طول می‌کشد.

کد خبر 6097275

دیگر خبرها

  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود