Web Analytics Made Easy - Statcounter

 برای اینکه شما یک بدن و به خصوص بالاتنه زیبا و جذاب داشته باشید لزوما نیازی به جراحی‌های گران قیمت ندارید و تنها می‌توانید با برخی حرکات ورزشی این کار را به صورت طبیعی انجام دهید.

در ادامه ما این شش حرکت ورزشی را به شما نشان توضیح خواهیم داد. همه ان‌ها را می‌توانید در خانه و به راحتی انجام دهید.

۱. دست خود را مشت کرده و آن را تا چانه بالا بیاورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ ثانیه با چانه روی مشت خود فشار دهید و سپس ۵ ثانیه آرام باشید. ۲ الی ۳ بار این حرکت را تکرار کنید.

۲. دستان خود را در جلوی سینه به هم متصل کنید و آن‌ها را با نیروی کافی فشار دهید تا عضلات سینه شما خسته شود. یادتان نرود که در حین این تمرین پشت خود را صاف نگه دارید.

۳. ۱۰ الی ۱۵ حرکت شنا بروید. حواستان باشد که پا‌ها را به هم چسبانده و دستان خود را از پهلو‌ها فاصله دهید.

۴. به شکم دراز بکشید، پا‌ها را از زانو خم کنید و از مچ پا بگیرید. اگر مبتدی هستید، این موقعیت را به مدت ۲۰ ثانیه حفظ کنید و سپس ۱۰ ثانیه استراحت کنید. این کار را ۳ بار تکرار کنید.

۵. نیم متری از یک دیوار بایستید، دستان خود را مشت کرده و در مقابل خود قرار دهید و سپس شروع به فشار دادن دیوار کنید. شما احساس می‌کنید عضلات سینه شما در حال ورزش هستند. ۲۰ ثانیه فشار دهید، سپس ۱۰ ثانیه استراحت کنید. ۳ بار این حرکت را تکرار کنید.

۶. روی یک نیمکت، فیت بال و یا زمین دراز بکشید. قفسه سینه خود را صاف کرده و شروع به بلند کردن دمبل به سمت بالا با سرعت ثابت کنید. سپس آن‌ها را پایین آورده و بلافاصله دوباره آن‌ها را بلند کنید. این تمرین را ۸ بار تکرار کنید. دقت کنید که دمبل‌ها به اندازه‌ای وزن داشته باشند که هنگام انجام دفعات آخر این تمرین احساس فشار کنید.

منبع: طلا

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حرکات ورزشی حرکات ورزشی ورزش سبک زندگی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز

ایسنا/خوزستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از نجات جان ۱۰ بیمار نیازمند به پیوند اعضا، با ایثار خانواده‌های خوزستانی در هفته جاری خبر داد.

میثم معزی امروز (۶ اردیبهشت‌ماه) در این خصوص به رسانه‌ها اظهار کرد: در کمتر از پنج روز موفق به انجام ۱۰ عمل پیوند در استان خوزستان شدیم که به جرأت یک جهش بی‌سابقه بوده است. از همه  عزیزان تشکر می‌کنیم زیرا قطعا این حرکت و همبستگی در ادامه، منجر به نجات بسیاری از بیماران خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این هفته ۱۰ عمل پیوند داشتیم که چهار مورد پیوند کبد و شش مورد پیوند کلیه بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از کلیه اعضای گروه پیوند اعم از گروه‌های جراحی پیوند، جراحی عروق، ارولوژی، بیهوشی و کلیه پرستاران و کادر پشتیبانی که با اقدامات لازم و فوری، زمینه‌ساز این حرکت زیبا شدند تشکر ویژه و صمیمانه دارم.

جواد شریعتی مدیر مرکز پیوند اعضا بیمارستان گلستان هم در این خصوص گفت: واقعا نمی‌دانم با چه زبانی از خانواده‌های اهداکننده تشکر کنم. با این ایثار و جهاد و کار ارزشمند، ۱۰ انسان به زندگی دوباره بازگشتند و قطعا اجر و پاداش این خانواده‌های ایثارگر نزد خداوند متعال محفوظ است.

وی افزود: امیدوارم فرهنگ اهدای عضو روز به روز توسعه بیشتری یابد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • چرا افراد مسن سرعت حرکت بدنشان کم می‌شود؟
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • (ویدئو) ثبت رقص و حرکات پروتئین-لیپید برای اولین بار
  • تمرینات ورزشی برای مچ پا
  • چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟
  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • ثانیه شمار اخطار اصلاح آگهی های مسکن دیوار و شیپور روشن شد!
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • گل های جذاب لحظه ثانیه های آخری تیم ملی انگلیس در طول تاریخ / فیلم