Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان، اظهارکرد: یک تیم پنج نفره از دستگاه های متولی، شامل منابع طبیعی، محیط زیست، جهاد کشاورزی، آب منطقه ای و شهرداری برای جلوگیری از ساخت و ساز های بی رویه در روستای زیارت، تشکیل شده است.

فرماندار گرگان گفت: روستای زیارت به لحاظ جغرافی به پنج بخش تقسیم شده و نمایندگان تام الاختیار دستگاه های مربوطه از فردا (دوم بهمن ماه) در مکان های تعیین شده مستقر خواهند شد تا در تمام طول روز نسبت به نظارت و جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز در منطقه اقدام لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدی بیان کرد: واحدهای مسکونی از قبل ساخته شده مراحل قانونی خود را در مراجع نظارتی طی خواهد کرد. 

گفتنی است پیش از این هادی حق شناس، استاندار گلستان خواسته بو تیمی با محوریت دفتر فنی استانداری بر ساخت و سازهای غیرمجاز به خصوص در روستای زیارت نظارت داشته باشند و تخلفات را با جدیت پیگیری کنند.

کد خبر 5126860

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان محمد حمیدی فرمانداری گرگان ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا شهرکرد گرگان عکس استانها ایام فاطمیه شهرستان کرج بوشهر شیوع کرونا عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مشایخی ظهر چهار شنبه در جمع خبرنگاران گفت: ساخت و ساز غیرمجاز به معنای انجام فعالیت‌های ساخت و ساز بدون رعایت قوانین، مقررات و مجوزهای لازم است.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: ساخت و ساز در مناطق ممنوعه یعنی اراضی کشاورزی، تخطی از مقررات قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری است و موجب ایجاد خطرات جبران ناپذیر برای تأمین امنیت غذایی است.

مشایخی با تاکید بر جلوگیری از گرایش افراد به تغییر کاربری اراضی زراعی از طریق اطلاع رسانی‌های سودمند و هدفمند افزود: در جهت جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی با ساخت و سازهای بدون مجوز باید اطلاع رسانی‌هایی با هدف آگاهی سازی و ایجاد انگیزه برای کشاورزان و بهره برداران صورت پذیرد.

وی ادامه داد: همراه بودن مردم با واحدهای گشت در جهت شناسایی و گزارش تخلفات ساخت و سازهای غیر مجاز کمک مؤثری در حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی دارد.

وی بیان کرد: در سال جاری تاکنون ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز توسط واحدهای گشت شهرستان‌های تابعه شناسایی و از ادامه عملیات جلوگیری شده است.

کد خبر 6087500

دیگر خبرها

  • افت تراز آب های زیرزمینی در کهگیلویه/توقف کشت برنج با آب زیرزمینی
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد
  • جلوگیری از تغییر کاربری و ویلاسازی غیرمجاز در ۵۰ هکتار از اراضی ملی
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • الزامات و برنامه زمانبندی تشکیل مرکز ملی داده‌های زیارت بررسی شد
  • ۸۰۰ روستای کردستان دارای جایگاه دفن پسماند مجوزدار است
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان