Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@07:56:53 GMT

گلزنی فراز امامعلی در دو بازی متوالی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۷۱۰۶

گلزنی فراز امامعلی در دو بازی متوالی

مهاجم مس رفسنجان که سابقه 17 سال حضور در تیم پیکان را دارد، دروازه تیم سابقش را باز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر، امروز با برگزاری 3 دیدار به صورت همزمان آغاز شد که در یکی از این دیدارها، تیم های پیکان و مس رفسنجان در استادیوم شهدای شهر قدس به مصاف هم رفته اند.


در این بازی و در دقیقه 8، محمد ستاری موفق شد ریباند ضربه پنالتی که اسماعیل بابایی از دست داده بود را وارد دروازه رفسنجانی ها کند ولی در ادامه این فراز امامعلی بود که از اشتباه محمد دریس سنگربان خودروسازان نهایت استفاده را برد و دروازه پیکان را باز کرد تا نیمه نخست با تساوی یک – یک به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این برای دومین دیدار متوالی است که فراز امامعلی موفق به گشودن دروازه حریفان مس می شود. او هفته گذشته نیز از دقیقه 62 به میدان آمد و 10 دقیقه بعد تک گل 3 امتیازی تیمش را وارد دروازه ماشین سازی کرد.


علاوه بر این، امامعلی در دیدار امروز موفق به گشودن دروازه تیم سابقش شد. این بازیکن که طبق گفته های خودش از سن 8 سالگی کار در آکادمی پیکان را آغاز کرده بود، به مدت 17 سال عضو این تیم بود ولی در نهایت و در نقل و انتقالات تابستانی، بالاخره از این تیم جدا و راهی مس رفسنجان شد.


فراز امامعلی در فصل گذشته و طی 28 بازی که برای پیکان به میدان رفت، موفق شد 8 گل به ثمر برساند و در لیگ هجدهم نیز 3 گل برای خودروسازان وارد دروازه رقبا کرد و اکنون امیدوار است بتواند با رفسنجانی ها، آمار فصل گذشته اش را بهبود بخشد.

پیکان فراز امامعلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان فراز امامعلی فراز امامعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۷۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر

کریستیانو رونالدو به ششمین پیروزی متوالی تیم فوتبال النصر ریاض در لیگ حرفه‌ای عربستان واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار دو تیم الخلیج و النصر در هفته بیست‌و‌نهم لیگ حرفه‌ای عربستان شب گذشته با برتری یک بر صفر النصر به پایان رسید.

پیروزی النصر در بازی خارج از خانه

کریستیانو رونالدو پس از ششمین پیروزی متوالی النصر در لیگ عربستان در صفحه اجتماعی خود نوشت: خوشحالیم که پیروز شدیم، بیایید با همین روحیه ادامه دهیم.

تنها گل این بازی در اواسط نیمه دوم توسط آیمریک لاپورت، مدافع اسپانیایی النصر روی پاس مارسلو بروزوویچ وارد دروازه الخلیج شد. النصر پس از این پیروزی با کسب 71 امتیاز در 29 بازی در رده دوم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان پس از الهلال 80 امتیازی باقی ماند. رونالدو در این فصل 29 گل و 10 پاس گل در 26 بازی لیگ به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دروازه‌بان استقلالی، دل عنایتی را برد (عکس)
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست