Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:05:04 GMT

صعود ناجی شهرخودرو به رده دوم گلزنان

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۷۱۵۷

صعود ناجی شهرخودرو به رده دوم گلزنان

مهاجم گلزن شهرخودرو یک بار دیگر برای تیمش گلزنی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم شهرخودرو در لیگ بیستم روی گلزنی های امین قاسمی نژاد حساب ویژه ای باز کرده است. قاسمی نژاد تا پیش از بازی امروز شهرخودرو مقابل نساجی، 6 گل از 11 گل تیمش را به ثمر رسانده بود؛ یعنی بیش از نصف گل های زده شده این تیم را او وارد دروازه حریفان کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قاسمی نژاد در دقیقه 30 بازی امروز مقابل نساجی هم موفق شد یک بار دیگر برای تیمش گلزنی کند. در حالی که در نیمه اول دیدار دو تیم، شاهد یک بازی کم افت و خیز بودیم پاس در عمق فرشاد فرجی برای امین قاسمی نژاد، او را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن فرصت طلب با یک شوت بغل پای دقیق از زاویه ای تقریبا بسته دروازه نساجی را باز کرد.

 

قاسمی نژاد با گلزنی در این دیدار، شمار گل های خود را به عدد 7 رسانده و با سبقت از عباس زاده و ریکانی، به تنهایی در رده دوم جدول گلزنان لیگ برتر قرار گرفت. او در حال حاضر دو گل کمتر از آقای گل های لیگ (شهباززاده و منشا) دارد.

شهر خودرو امین قاسمی نژاد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو امین قاسمی نژاد قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوسمار ویرا امروز از ساعت ۱۱:۴۵ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.

پیش از شروع تمرین و در جلسه فنی نکاتی به بازیکنان گوش‌زد شد. سپس بازیکنان در سالن وزنه حاضر شده و به حرکات کششی و نرمشی پرداختند.

در قسمت بعد سرخ‌پوشان به زمین آمدند و در یک چالش جذاب بازی گلف که از سوی مربیان طراحی شده بود شرکت کردند. بازیکنان باید در گروه‌های ۴ نفره توپ را از فاصله‌ای مشخص به‌گونه‌ای هدایت می‌کردند که در کنار پرچم قرار بگیرد.

این تمرین در فضایی شاداب و همراه با کری‌خوانی انجام شد. پرسپولیس امروز بدون مصدوم تمرین کرد. سرخ‌ها آماده دیدار برابر نساجی در هفته بیست و ششم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • توقف روند گلزنی اینتر در شب دبل شدن مقابل ساسولو / نکات آماری
  • اولین مصاحبه شهاب زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم
  • اولین مصاحبه زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • پاسخ جود به چالش وینی: گلزن اول رئال منم!‏
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!