Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال، روز ۱۹ بهمن را تاریخ انتشار اسامی تأیید صلاحیت شده برای شرکت در انتخابات روز ۱۰ اسفند اعلام کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت رسمی فدراسیون فوتبال دومین اطلاعیه کمیته بدوی انتخابات فدراسیون را منتشر کرد که به شرح زیر است:

«بر این اساس به اطلاع می‌رساند مطابق مطلب مندرج در فراخوان مجمع، اسامی افراد تأیید صلاحیت شده برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون، 21 روز قبل از برگزاری مجمع اطلاع‌رسانی خواهد شد و موارد مطرح شده در این باره در این مرحله زمانی صحت ندارد و مطابق نقشه راه، اسامی افراد تأیید صلاحیت شده در مورخ 99/11/19 (21 روز پیش از برگزاری مجمع) منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است رسانه‌های رسمی فدراسیون، تنها منابع رسمی پیرامون پیگیری معتبر در این باره محسوب می‌شوند و اساساً طرح چنین موضوعاتی که در راستای تضعیف ارکان فدراسیون قلمداد می‌گردد، به صواب نمی‌باشد».

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن انتخابات فوتبال فدراسیون فوتبال تابناک ورزشی آلودگی هوا غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۷۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن

مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست روز چهارشنبه این هفته که به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی برگزار خواهد شد، به ادامه بررسی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول می‌پردازد.

اعضای مجمع قرار است در این نشست به بررسی تبصره‌های ۸، ۹ و ۱۰ باقیمانده از ماده ۱۰ این طرح بپردازند.

طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول از ابتدای آذرماه سال گذشته در دستور کار جلسات صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار داشته و تاکنون ده جلسه به صورت تمام وقت به بررسی این موضوع اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت