Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمدرضا احسانی, مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: نمایشگاه سراسری کتاب از امروز به صورت مجازی آغاز شد و تا ۶ بهمن ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه کتاب‌های عرضه شده در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب با تخفیف ۲۰ درصدی ارائه می شود افزود: علاقه مندان با مراجعه به سامانه بن خرید کتاب به نشانی bon.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tibf.ir نام نویسی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه سهمیه هر استان برای بن کتاب محدود است افزود: دوستداران برای دریافت بن کتاب و خرید از نمایشگاه سراسری اقدام کنند.

احسانی با بیان اینکه ارائه بن کتاب به صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص می‌یابد و متقاضیان هیچ وجهی واریز نمی‌کنند تاکید کرد: با توجه به بودجه اختصاص یافته و سقف اعتباری تعیین شده برای هراستان، اولویت با متقاضیانی است که زودتر نام نویسی کرده‌اند.

او  یادآوری کرد: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب ۲۰۰ هزار تومان و برای اعضای هیات علمی هم ۴۰۰ هزار تومان است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه در این نمایشگاه، آثار منتشر شده از سال ۱۳۹۲ تاکنون عرضه شده است،گفت: دوستداران دانایی برای خرید کتاب‌های مورد نیاز خود می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش کتاب به نشانی book.icfi.ir سفارش خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه مجازی کتاب دانشجویان و طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۷۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «صفات الهی» نوشته تیم جی ماوسون به تازگی با ترجمه صبا فریدونی توسط انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این کتاب که یکی از عناوین مجموعه بن‌مایه‌های فلسفه دین است، در عین خلاصه بودن، اصلی‌ترین موضوعات مطرح درباره صفات الهی را در برمی‌گیرد. پرسش اصلی این کتاب این است که آیا زمانمندانگاری خداوند پذیرفتنی‌تر است یا بی‌زمان انگاری او؟ نویسنده با طرح این پرسش صفات ذاتی خداوند را بررسی می‌کند. کتاب شامل سه فصل است که هر فصل به سه صفت ذاتی خدا می‌پردازد.

فلسفه دین در کشورمان نیز در سال‌های اخیر مورد توجه استادان و محققان به‌ویژه نسل جوان‌تر قرار گرفته است. البته با توجه به گستره موضوعی مباحث فلسفه دین، میزان دغدغه‌مندی نسبت به هر کدام از این موضوعات در جوامع مختلف متفاوت است. موضوعاتی نظیر معنای زندگی، علم و دین، خداباوری، تکثرگرایی و مساله‌های شر و رنج که در زمره موضوعات اصلی و مشترک مباحث فلسفه دین‌اند، مصادیقی از چالش‌های فکری محیط‌های علمی ایران نیز محسوب می‌شوند.

این‌کتاب با ۱۱۴ صفحه و قیمت ۸۵ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6089657 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید
  • نگران مصرف قلیان هستیم/ دکه‌های مطبوعاتی مجوز عرضه دخانیات ندارند
  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود