Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@02:58:55 GMT

احداث بوستان روستایی در اولویت منابع طبیعی تهران

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۷۶۲۱

احداث بوستان روستایی در اولویت منابع طبیعی تهران

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: یکی از اولویت‌های این اداره کل احداث بوستان‌های روستایی است که در این خصوص مسئولان منابع طبیعی شهرستان ها لازم است با هماهنگی هرچه بیشتر دهیاری‌ها نسبت به انجام آن اهتمام داشته باشند.

به گزارش ایسنا علینقی حیدریان در جلسه شورای هماهنگی اداره کل منابع طبیعی استان تهران گفت: اجرای طرح جامع کاداستر در استان تهران از سرعت مناسبی برخوردار است و با توجه به تعامل خوب فی مابین ادارات ثبت و منابع طبیعی پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری کاداستری شدن عرصه‌های ملی و صدور اسناد تک برگ به ۵۰۰ هزار هکتار برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت اجرای طرح زراعت چوب، در سال جاری ۷۶۰ هکتار طرح زراعت چوب به‌صورت مشارکتی در سطح استان تهران اجرائی خواهد شد.

حیدریان خطاب به روسای ادارات منابع طبیعی شهرستان های استان تهران که به‌صورت ویدئو کنفرانسی در این جلسه شرکت داشتند، تأکید کرد: در راستای اجرای طرح ۹ در ۹۹ و اقدامات جهشی، پایش مراتع و اجرای طرح‌های مرتعداری تلفیقی با محوریت تولید و پرورش گیاهان داروئی به جد دنبال شود.

وی بلوک‌بندی اراضی ملی را از دیگر اقدامات محوری سال جاری برشمرد و اظهارکرد: به منظور ارتقای ضریب حفاظتی، اقدامات بلوک‌بندی اراضی ملی در سطح استان تهران انجام شده است و حفاظت هر بلوک با توجه به ارزش افزوده اراضی و وضعیت پوشش گیاهی به مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی تحویل خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران حیدریان پیگیری پرونده‌های مطروحه در مراجع قضائی، ارتباط مستمر با دادستان‌ها و مقامات قضائی و اجرای احکام صادره مبنی بر رفع تصرف عرصه‌های ملی را مورد تأکید قرارداد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اداره کل منابع طبیعی استان تهران کاداستر استان تهران منابع طبیعی اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده

تین نیوز

شهردار منطقه ۱۴ از بازگشایی مسیر آزادراه شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده خبر داد.

 

 

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم،  امیر شهرابی فراهانی؛ شهردار منطقه 14 در جریان این بازدید از محدوده خیابان رحیمی، سرای محله فیروزه و دوربرگردان سوم خرداد بازدید کرد و گفت: از عوامل خدمات شهری، ترافیک و عمران می خواهم که در روزهای آینده با حذف موانع و زوائد ترافیکی موجود در خیابان ها موجب سهولت تردد در محدوده منطقه شوند.

وی با تاکید بر کاهش بار ترافیکی افزود: لازم است ظرف یک هفته، با حداکثر 10 روز آینده مسیر مسدود در آزادراه شهید شوشتری حدفاصل اتوبان بسیج ـ محلاتی و پل ابوذر بازگشایی و مسیر تردد شهروندان همواره شده و از بار ترافیکی شرق منطقه کاسته شود.

شهردار منطقه 14 در حاشیه این بازدید با بیان آنکه طرح احداث آزادراه شهید شوشتری به عنوان تثبیت کننده حریم نهایی شرق تهران شامل احداث بزرگراهی شمالی ـ جنوبی در منتهی الیه شرق تهران است و بزرگراه امام رضا(ع) در جنوب شرق پایتخت را به بزرگراه شهید یاسینی در شمال شرق تهران متصل می کند، یادآور شد: طول این معبر بزرگراهی کمربندی بالغ بر 15 کیلومتر در دو مسیر رفت و برگشت به عرض پوسته تا 76متر است که هر مسیر شامل 3خط عبور بوده و در میانه مسیر از طریق تقاطع غیر هم سطح به بزرگراه شهید محلاتی متصل می گردد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت این بزرگراه به عنوان کمربندی شرقی تهران و محور کمکی بزرگراه بسیج و نقش اساسی آن در هدایت ترافیک ترانزیتی برون شهری به خارج از شهر تهران و کاهش بار ترافیک در معابر شرقی، مدیریت شهری بر آن شد تا روند احداث این بزرگراه به عنوان یکی از اولویت های عمرانی از مسیر و محدوده منطقه تسهیل یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در محور فولاد محله_مازندران کشف شد
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • برخورداری ۱۶۹ هزار مشترک روستایی از آب شرب تا پایان سال
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶