Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان شمالی گفت: منابع ارزی بانک های این استان به هیچ عنوان قابل ارائه نیست.

محمدرضا هدایتی در نشست خبری که یکم بهمن ماه برگزار شد، اظهارکرد: کل منابع ارزی موجود در بانک های این استان ۱.۵ میلیون دلار است که این رقم، عدد بسیار ناچیزی است.

وی خطاب به واحدهای تولیدی در این استان تاکیدکرد: در واحدهای تولیدی درخواست می شود تا منابع ارزی خود را در بانک های این استان فعال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان مصارف به منابع بانک های استان به ۱۱۰ درصد رسید

هدایتی میزان منابع موجود در بانک های استان تا پایان سال گذشته را ۷۰ هزار و ۴۲۱ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این رقم تا پایان آذر ماه به ۱۱۰ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال رسیده است.

وی میزان مصارف در بانک های استان را نیز تا پایان سال گذشته ۸۰ هزار و ۴۱۹ میلیارد ریال بیان کرد و ادامه داد: این عدد طی امسال با رشد ۵۱/۹۴ درصد به رقم ۱۲۲ هزار و ۱۸۷ میلیارد ریال رسیده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: خراسان شمالی به همراه دو استان ایلام و کهکیلویه و بویراحمد بیشترین مصارف را نسبت به منابع بانکی دارند و میزان مصارف آن ها ۱۰۰ درصد است.

به گفته وی تا پایان سال گذشته نسبت مصارف به منابع در بانک های استان ۱۱۴ درصد و این عدد  تا پایان آذر ماه به ۱۱۰ درصد رسیده است.

احتمال افزایش پشت نوبتی های دریافت ازدواج با پیشنهاد مطرح شده در مجلس

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان شمالی به مطالبات معوق به بانک ها نیز اشاره کرد و گفت: مطالبات معوق بانک های استان ۴۵۳۰ میلیارد ریال در سال گذشته بوده که این رقم هم اکنون به چهار هزار و ۹۶۹ میلیارد ریال رسیده است.

وی وام های پرداختی ازدواج نیز اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه ۱۰ هزار و ۵۷ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ پنج هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گفته هدایتی هم اکنون چهار هزار و ۲۳۸ نفر نیز در صف دریافت وام ازدواج هستند و احتمال می رود این رقم با توجه به مباحث مطرح شده در مجلس مبنی بر افزایش رقم، افزایش یابد.

وی در ارتباط با واحدهای تولیدی در تملک بانک درآمده نیز بیان کرد: در کشور ۲۴۰۰ کارخانه وجود دارد که به تملک سیستم بانکی درآمده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در خراسان شمالی تعداد کارخانه های فعال و غیرفعال ۲۹۳ کارخانه است، گفت: از این تعداد ۱۴ واحد به تملک سیستم بانکی درآمده است و بیشتر آن ها زمانی به تملک درآمده اند که در اندازه یک سوله بوده و یا یک واحد تعطیل بوده اند.

وی با اشاره به اینکه سه دهم درد به تملک سیستم بانکی خراسان شمالی درآمده اند، افزود: با پیگیری های انجام شده پنج واحد تعیین تکلیف شده اند و ۹ کارخانه نیز هنوز باقی مانده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منابع ارزی وام ازدواج خراسان شمالي بانک های استان خراسان شمالی میلیارد ریال منابع ارزی سال گذشته تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سعید رئوفی افزود: اجرای طرح هادی در ۷۹ روستای استان سال گذشته اجرا شد.

وی گفت: امسال هم از برنامه‌های سال گذشته، آسفالت ۷۹ روستا در دست پیگیری است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان اضافه کرد: اکنون طرح هادی در ۵۷۲ روستای استان اجرایی شده و بر این اساس ۷۹ درصد از روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از مزایای این طرح بهره‌مند هستند که این رقم در کشور ۶۸ درصد است.

به گفته رئوفی ۷۲۲ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که مطالعات طرح هادی در تمامی این مناطق انجام شده است.

دیگر خبرها

  • آبراهه‌های چند صدساله خراسان‌شمالی تشنه برف و باران
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • اولین واکنش دولت رئیسی به ضرب الاجل اقتصادی قالیباف
  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • پاسخ معاون رئیسی به انتقادات ارزی قالیباف
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف
  • ارزپاشی بانک مرکزی از محل ذخایر ارزی و منابع صندوق توسعه ملی
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند