Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان با بیان این خبر گفت: از ابتدای آبان ماه تاکنون، تعداد ۳۱۵ هزار و ۷۹۳ قبض برای مشترکان خانگی صادر و به صورت الکترونیکی و در قالب پیامک ارائه شده است.

محمدرضا لشکری با بیان این که از زمان شروع این طرح، از مجموع کل مشترکان برق خانگی، ۴۰ هزار و ۷۹۸ مشترک شهری از تخفیف ۱۰۰ درصدی بهره مند شده اند افزود: ۱۱ هزار و ۶۶۱ مشترک روستایی نیز در شمول این طرح قرار گرفته و درکل، ۵۲ هزار و ۴۵۹ اشتراک خانگی از این تخفیف بهره مند شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در برق امید، مشترکان به سه گروه کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تفکیک شده و اصلاح الگوی مصرف، یکی از مهم ترین اهداف این طرح به شمار می رود.

لشکری با عنوان این که از ابتدای آبان تا به حال، ۱۶۳ هزار و ۳۰۹ مشترک استان در گروه خوش مصرف ها قرار دارند تصریح کرد: در مدت زمان قیدشده، ۷۴ هزار و ۷۵۶ اشتراک پرمصرف برای آنان صورت حساب پیامکی ارسال شده که لازم است با مدیریت مصرف برق، مشترکان خوش مصرف به جمع کم مصرف ها پیوسته و مشترکین پرمصرف نیز با تغییر رفتار مصرفی به گروه خوش مصرف یا کم مصرف سوق پیدا کنند.

48

کد خبر 1478237

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان خوش مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۷۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فاتحی نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه مهریز گفت: در سال گذشته با کاهش ۳۰ درصدی بیماری‌های مشترک بین انسان و دام مواجه بودیم که ناشی از اقدامات پیشگیرانه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بود.

وی افزود: سال گذشته برای پیشگیری از بیماری هاری به عنوان بیماری مشترک بین انسان و حیوان بیش از هشت هزار قلاده سگ صاحب دار واکسینه شده اند.

مدیرکل دامپزشکی استان بیماری تب کریمه کنگو را یکی از بیماری‌های بسیار خطرناک دانست و بر مصرف گوشت لیبل دار و خرید از فروشگاه‌ها و قصابی‌های مجاز تاکید کرد.

فاتحی نیا همچنین از افتتاح و بهره برداری ساختمان جدید شبکه دامپزشکی مهریز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ساختمان دامپزشکی مهریز با تلاش دو ساله به مراحل پایانی ساخت رسیده و با زیربنای ۲۸۰ متر تا هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در سمنان
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!