Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان میدل ایست مانیتور در مطلبی در پایگاه اینترنتی خود با عنوان «رئیس حزب کارگر انگلیس یک جاسوس سابق صهیونیست را برای تیم رسانه‌های اجتماعی خود استخدام کرد»، نوشت: نشریه انتفاضه الکترونیک اخیراً فاش کرد «کر استارمر» رئیس حزب کارگر انگلیس، یک جاسوس سابق صهیونیست را برای کار در تیم رسانه‌های اجتماعی خود استخدام کرده است که این فرد «آساف کاپلان» نام دارد و قبلاً برای یگان سایبری بدنام ۸۲۰۰ سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی کار می‌کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه گزارش میدل ایست مانیتور آمده است: یگان سایبری ۸۲۰۰ در واقع متخصص در زمینه اطلاعات سایبری است و برای نقش خود در تهدید، اخاذی و ترور فلسطینی‌ها شناخته شده است. یکی دیگر از افسران سابق این یگان که خواست هویتش فاش نشود، افشا کرد که یکی از فعالیت‌های این یگان منجر به قتل یک کودک بی گناه در نوار غزه شد.

این منبع ناشناس در ادامه توضیح داد: به یاد دارم زمانی که من عضو این یگان سایبری بودم، شخصی نزدیک یک انبار تسلیحاتی در غزه مشکوک به نظر می‌رسید و ما فکر کردیم که وی هدف مورد نظر ما است. مدت زمان زیادی طول کشیده بود تا وی را پیدا کنیم و بر اساس مکان، زمان و داده‌های مشابه این طور نتیجه گرفتیم که وی همان شخص مورد نظر ما است، اما بعد از ترور معلوم شد که وی فقط یک کودک بود.

وی افزود: «من تصویر این انفجار را خوب به یاد دارم، زمانی که مادرش به سمت وی می‌دوید و ما در آن زمان می‌دیدیم که بدن کوچکی دارد و او فقط یک کودک است.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی حزب کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، پارلمان یمن در بیانیه‌ای بر موضع استوار یمن در قبال موضوع فلسطین تاکید کرد.
 
در این بیانیه تاکید شده است که هرگونه تشدید تنش آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن و پیامدهای ناشی از آن، با قاطعیت و غافلگیری غیرمنتظره‌ای مواجه خواهد شد که دشمنان یمن آن را پیش‌بینی نکرده یا انتظار ندارند.
 
یمن بار دیگر بر تعهد خود به صلح تاکید کرد و نسبت به اجرای طرح‌های صهیونیستی-آمریکایی-انگلیسی در منطقه هشدار داد.
 
مجلس یمن همچنین همگان را به هوشیاری و بسیج همه نیروها و اتحاد جبهه ملی برای مقابله با همه توطئه‌ها علیه کشور و ملت و ایستادگی قاطع در برابر متجاوزان و اشغالگران و حامیان آنها فراخواند.
 
نیروهای مسلح یمن روز جمعه (14 اردیبهشت‌ماه) از آغاز اجرای چهارمین مرحله از تشدید تنش با گسترش هدف‌گیری کشتی‌های وابسته به رژیم صهیونیستی به سمت دریای مدیترانه خبر دادند.
 
این اقدام در پاسخ به دستورات سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله بود که گفت تا زمانی که اسرائیل به جنگ غزه پایان دهد و آمریکا حمله به یمن را متوقف کند، عملیات در دریای سرخ را تشدید خواهد کرد.
 
سید عبدالملک گفت: «اگر دشمن اسرائیلی و آمریکایی به ناسازگاری خود ادامه دهند، ما برای مرحله چهارم تشدید تنش آماده می‌شویم.»
 

دیگر خبرها

  • فریاد «نه به نسل‌کشی در رفح» قلب لندن را لرزه درآورد
  • افزایش فشارها برای استعفای سوناک
  • انگلیس به ابراز نگرانی درباره عملیات نظامی اسرائیل در رفح بسنده کرد
  • حمله سایبری گسترده به وزارت دفاع انگلیس/ چین متهم ردیف اول!
  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • از افراطی ترین یگان رژیم صهیونیستی چه می دانیم؟
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس