Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:18:45 GMT

آموزش داوری درجه یک فوتبال کشور در آستارا آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۹۰۴۵

آموزش داوری درجه یک فوتبال کشور در آستارا آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایرنا رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران روز چهارشنبه در آغاز دوره آموزش داوری در سالن همایش شورای اسلامی آستارا گفت: ۱۵ داور درجه ۲ فوتبال از استان های گیلان، همدان، کرمان و اردبیل در این دوره سه روزه حضور دارند.

فریدون اصفهانیان افزود: دوره تئوری شامل دانش داوری است و دوره عملی یا آمادگی جسمانی در ورزشگاه وحدت آستارا برگزار خواهد شد و بعد از آزمون این مراحل، قبول شدگان به داوری درجه یک ارتقا خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جوانگرایی در داوری فوتبال ایران صورت گرفته و می توان با استفاده از داوران جوان و توانمند، در امر مهم قضاوت به شکل بهتری عمل کرد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران گفت: حرفه داوری، سخت و حساس است و داور باید در یک لحظه تصمیم بگیرد بنابراین باید به علم روز مجهز و از تجربه لازم برخوردار باشد و برگزاری این کلاس ‌ها فرصت مناسبی برای ارتقا مهارت های داوری است.

او افزود: آستارا دارای ۲ داور ملی شاغل و ۲ داور ملی بازنشسته است و برای نخستین بار، کلاس داوری در این سطح در این شهرستان برگزار می شود و کمیته داوران هیات فوتبال آستارا برگزاری این کلاس ها را پیگیری می کرد.

سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در ۳۵ هیات ورزشی آستارا ساماندهی شده اند و این شهرستان قبل از شیوع کرونا میزبان مسابقات مختلف استانی و بین المللی بوده و تیم فوتبال شهرداری آستارا در لیگ دسته یک کشور حضور دارد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها فوتبال داور فوتبال آستارا داوران فوتبال ایران فناوری کمک داور ویدئویی فدراسیون فوتبال ایران کمیته داوران آموزش لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال داور فوتبال آستارا فوتبال داور فوتبال آستارا داوران فوتبال ایران فناوری کمک داور ویدئویی فدراسیون فوتبال ایران کمیته داوران آموزش لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور کمیته داوران فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی

به گزارش همشهری آنلاین اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

کد خبر 847333 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک