Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام موندو دپورتیوو پاری سن ژرمن برای خرید اریک گارسیا از منچسترسیتی علاقه نشان داده است و ممکن است بارسلونا را در جذب این مدافع ناکام بگذارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

موندو دیپورتیوو مدعی شد باشگاه پاری سن ژرمن نیز به جمع مشتریان اریک گارسیا مدافع مورد علاقه بارسلونا اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مدت ها قبل مشخص شد که اریک گارسیا دیگر قصد ندارد به کارش در منچسترسیتی ادامه دهد و خواهان جدایی از این تیم شده است؛ موضوعی که چندی پیش پپ گواردیولا نیز آن را تایید کرد.

بعد از اینکه عدم علاقه مدافع اسپانیایی برای تمدید قرارداد با منچسترسیتی قطعی شد، اکثریت رسانه ها مدعی شدند که این بازیکن خواهان حضور در بارسلونا است و قصد دارد هر طور که شده به کاتالونیا بازگردد.

از طرف دیگر طی روزهای گذشته برخی منابع اسپانیایی و کاتالانی مدعی شدند که تمام توافقات لازم برای انتقال اریک گارسیا به بلوگرانا شکل گرفته و این بازیکن به زودی با بارسلونا قرارداد امضا خواهد کرد.

با وجود منتشر شدن خبر توافق اریک گارسیا با بارسا، اکنون منبع کاتالانی موندو دیپورتیوو ادعای جدیدی را مطرح کرده است. بر این اساس باشگاه پاری سن ژرمن نیز به جمع مشتریان مدافع اسپانیایی اضافه شده و قصد دارد در یک حرکت غافلگیرانه این بازیکن را به جمع شاگردان مائوریسیو پوچتینو اضافه کند؛ موضوعی که البته خیلی دور از انتظار به نظر می رسد چرا که بارها از علاقه اریک گارسیا برای انتقال به بارسلونا صحبت شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پاری سن ژرمن اریک گارسیا بارسلونا منچسترسیتی اریک گارسیا بارسلونا پاری سن ژرمن منچسترسیتی نقل و انتقالات فوتبال اروپا اریک گارسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اریک به الهلال (الهلال 1-1 العین)

گل اریک به الهلال را مشاهده می کنید.

دانلود (1.1MB)

دیگر خبرها

  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • پاس های تماشایی پائو کوبارسی، مدافع 17 ساله بارسلونا / فیلم
  • علاقه جدی لیورپول به ویلیان پاچو
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • گل اریک به الهلال (الهلال 1-1 العین)
  • از اندی گارسیا تا نادال؛ جود بلینگام در کنار ستارگان مشهور جهان در مراسم لوریوس / عکس