Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضایی گفت: همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه‌ الزهرا (س)، ایستگاه صلواتی توسط اعضای کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» مقابل مسجد «الرجاء» برپا شد.

حجت الاسلام «حسین رضایی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه‌ الزهرا (س)، ایستگاه صلواتی توسط اعضای کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» مقابل مسجد «الرجاء» برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» مسجد «الرجا» شیراز تاکید کرد: مشارکت پرشور اعضای کانون در برپایی ایستگاه و توزیع نذورات مردمی که به همت خود اعضاء، خیرین و محبین اهل بیت (ع) تامین شده بود، بسیار قابل توجه و ارزشمند بود.

وی با اشاره به اینکه این ایستگاه صلواتی با هدف گرامیداشت ایام شهادت بزرگ بانوی ۲ عالم و سرور زنان عالم حضرت فاطمه زهرا (س) برپا و از شهروندان با چای شیرین با بیسکویت پذیرایی شد، اظهار کرد: این طرح در راستای طرح ملی «ایران قوی» به اجرا رسیده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه «منصوریه» شیراز اضافه کرد:‌ باید قرآن را در سینه خود نگه داریم و هر جا بر سر ۲ راهی رسیدیم، از قرآن نورانیت و هدایت کسب کنیم و اگر بخواهیم در مسیر رو به ظهور امام زمان (عج) منحرف نشویم و باید سخنان حضرت فاطمه زهرا (س) در خطبه «فدکیه» را چراغ راه قرار دهیم و فاطمیه خط مقدم همه باشد، خط نفاق و منافق را خوب بشناسیم و رسوا کنیم؛ قرآن را در متن زندگی بیاوریم و اهل جهاد اکبر باشیم.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران قوی در فارس کرونا در فارس مراسم عزاداری فاطمیه دوم دهه فاطمیه دوم ایستگاه صلواتی ایام فاطمیه دوم فاطمیه دوم شهادت حضرت زهرا س حضرت زهرا س صلواتی حضرت زهرا برپایی ایستگاه صلواتی کانون های مساجد فارس شیراز ایستگاه صلواتی اعضای کانون حضرت فاطمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۹۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز

ابراهیم کمالی گفت: امروز دوازدهمین جلسه از جلسات میز خدمت املاک و مستغلات در شهرداری منطقه ۹ بود که در آن بسیاری از مسائلی که مردم در این منطقه و سایر مناطق با آن روبرو بودند، بررسی و دستور لازم در خصوص حل این مسائل در همان موقع صادر شد.

او با بیان اینکه شهرداری منطقه یک به‌عنوان آخرین میز خدمت دور نخست در هفته آینده خواهد بود، از برگزاری میز‌های خدمت در دور نخست ابراز خرسندی و بیان کرد: مسائلی که مردم با آن در این مناطق روبرو بوده، بررسی و دستور حل آن در لحظه صادرشده است.

کمالی از نخستین میز خدمت دور دوم در اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز خبر داد و عنوان کرد: در دور دوم این میز خدمت بنا داریم تا مسائل را به‌صورت تخصصی‌تر بررسی کرده و سعی می‌کنیم به مسائلی که چندین سال در اقصی نقاط شهر شیراز دچار مشکل بوده، بپردازیم.

عضو و ناظر اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز عنوان کرد: در این دور سعی خواهیم کرد از مدیران دستگاه‌های دیگر که به نحوی در ارتباط با این پرونده‌ها نیز هستند دعوت کرده تا در لحظه نسبت به حل مشکلات اقدام شود. رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز نیز اظهار کرد: امروز با برگزاری میز خدمت املاک و مستغلات شاهد اتفاق خوبی در شهرداری منطقه ۹ هستیم و مسائل مردم محلات که در این حوزه موزد بررسی قرارگرفته و دستور لازم در این خصوص صادرشده است. 

سیده مریم حسینی از قول مساعد شهردار این منطقه در خصوص موارد مربوطه خبر داد و گفت: با حضور مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری شاهد خواهیم بود که بسیاری از مسائل حل شود. عضو و ناظر شورای اسلامی در شهرداری منطقه ۹ شیراز از اهتمام نایب‌رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر و مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری در خصوص برگزاری میز خدمت این حوزه قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود