Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@22:10:46 GMT

برخورد با تخلفات مراکز معاینه فنی خودرو

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۹۵۹۸

برخورد با تخلفات مراکز معاینه فنی خودرو

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سعید قیصر مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور و مدیریت امور اجرایی معاینه فنی خودرو‌های کشور از برخورد قاطع با متخلفین حوزه معاینه فنی خودرو‌ها خبر داد و گفت: چه مراکز معاینه فنی تحت تملک شهرداری‌ها و چه بخش خصوصی در صورت ارتکاب تخلف در اجرای فرآیند، از فعالیت آنان ممانعت به عمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع معاینه فنی خودرو و نقش آن در سلامت و کاهش آلایندگی هوا، هیچ تخلفی قابل اغماض نبوده و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد: با توجه به این که معاینه فنی خودرو‌ها یک موضوع مهم اجتماعی است که عدم رعایت صحیح و استاندارد‌های لازم در این خصوص ایمنی و سلامت را به خطر می‌اندازد، لذا موضوع تخلفات معاینه فنی ارتباط مستقیم با حقوق شهروندی داشته و تمام تلاش خود را معطوف کردیم تا ضریب تخلفات را به حداقل برسانیم.

وی ضمن هشدار به کلیه مراکز معاینه فنی خودرو‌های سراسر کشور تاکید کرد: مراکز معاینه فنی خودرو دقت نمایند چنانچه حقوق شهروندی را لحاظ نکنند، مطابق قانون برخورد جدی‌تری با آن‌ها صورت خواهد پذیرفت.

قیصر تصریح کرد: بی تردید ستاد‌های معاینه فنی موظف هستند بر مراکز معاینه فنی خودرو‌ها نظارت کامل و دقیقی داشته باشند؛ بدیهی است همچون گذشته، هیچ‌گونه تخلفی در مراکز و همچنین اغماض ستاد‌های معاینه فنی از تخلفات مراکز قابل اجتناب نبوده و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

مدیریت امور اجرایی معاینه فنی خودرو‌های کشور تاکید کرد: با مراکز و مراکز معاینه فنی تحت تملک شهرداری‌ها با شدت و قاطعیت بیشتری برخورد خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن معاینه فنی تخلف کاهش آلایندگی هوا آلودگی هوا غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن مراکز معاینه فنی خودرو معاینه فنی خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ تلخ کارگر شهرداری بر اثر تصادف

 به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، یک کارگر رفتگر شاغل در شهرداری بر اثر حادثه تصادف درگذشت.
 

 او با بیان اینکه رفتگر جان‌باخته «موسی شیرویه» نام داشت و متاهل بود، گفت: راننده خودرو سواری به دلیل لغزندگی خیابان و بی‌احتیاطی بعد از برخورد به جدول میانی خیابان به آقای شیرویه برخورد کرده است.

او تاکید کرد: رفتگران بیشترین تلفات انسانی را حین انجام کار بر اثر برخورد با خودرو دارند.

دیگر خبرها

  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • کاهش شهریه برخی از مدارس غیر دولتی/ شهریه مدارس هیئت‌امنایی چقدر است؟
  • مرگ تلخ کارگر شهرداری بر اثر تصادف
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی؛ این مبالغ کجا هزینه می‌شود؟
  • انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند
  • حادثه رانندگی در شهر هوره
  • دستور وزیر ورزش به تاج برای ارائه گزارش تخلفات در ورزشگاه آزادی
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است