Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به افزایش ۱.۸ دهم درصدی شاخص کرونا در تهران گفت: شتاب زدگی در رفع محدودیت‌ها افزایش آمار کرونا را در پی خواهد داشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو علیرضا زالی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هم اکنون مجموعه شاخص‌ها در تهران از نظر آماری ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۸ دهم درصد رشد داشته است اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۲۸۴ بیمار کرونایی جدید بستری شده‌اند که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۴.۸ دهم درصد رشد فزاینده را نشان می‌دهد.

زالی گفت: از مجموعه ۲۸۴ بیمار، بالغ بر ۸۵ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حدود ۴ هزار نفر نیز در بخش سرپایی مراجعه کننده داشته‌ایم که سهم حوزه درمان ۱۹۰۰ نفر و مجموعه بیمارانی که هم اکنون با تشخیص کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند یک هزار و ۸۷۷ بیمار است که از این تعداد مجموع ۷۱۸ نفر در بخش‌های مراقبت ویژه و ۲۵۶ بیمار هم در طول ۲۴ ساعت گذشته در مجموعه بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به برداشته شدن محدودیت‌ها از تالار‌های پذیرایی و میهمانی‌ها و بازگشایی پارک‌ها و باشگاه‌ها عنوان داشت: هشدار‌هایی که ما در شرایط خاص تهران داشته‌ایم این است که هر گونه شتاب زدگی برای رفع و تقلیل در محدودیت‌ها باید کاملاً متوازن با شرایط بیماری باشد و تا زمانی که به یک ثبات نسبتاً پایدار در تقلیل آمار نرسیده‌ایم هرگونه شتاب زدگی می‌تواند با بازتاب‌های جدی در بحث بازگشت بیماری روبرو شود.

وی عنوان داشت: اگر مجدد مجبور به اعمال محدودیت‌ها شویم بازه زمانی طولانی‌تری را برای اعمال محدودیت‌ها خواهیم داشت، لذا ریتم بازگشایی‌ها باید منطقی‌تر و با شیب کلایم تری باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا محدودیت محدودیت کرونا محدودیت ها شتاب زدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی

به گزارش قدس آنلاین، در روزهای پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برندهای لوازم خانگی منتشر شد.

اما محمود سیجانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • افزایش میزان ذخایر سد‌های استان کرمانشاه