Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم هفته هفدهم فیفا آلتیمیت منتشر شده و این هفته چند بازیکن جذاب حضور دارند.

طبق روال هر هفته شاهد انتشار تیم منتخب هفته فیفا 21 هستیم و در این تیم، بازیکنانی چون پل پوگبا، توماس مولر و ویسام بن یدر، کارت اینفرم گرفته اند.

به گزارش طرفداری، همان طور که می دانید بازیکنانی که در هفته اخیر فوتبالی در لیگ ها معتبر، عملکرد خوبی از خود نشان داده باشند شانس حضور در تیم منتخب هفته فیفا 21 را دارند و اگر انتخاب شوند، کارت جدیدی برای آن ها در بخش آلتیمیت تیم منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تیم منتخب این هفته، بهترین کارت هایی که در اختیار آلتیمیت بازان قرار گرفته است، کارت پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد، توماس  مولر، لورنتزو اینسینیه و کارت جذاب وسام بن یدر است.

در اولین مورد، به کارت پل پوگبا پرداخته ایم. این کارت نسبت به سایر کارت های ویژه پوگبا، دارای بالاترین ریتینگ است. پوگبا تا به اینجای فیفا آلتیمیت، 3 کارت ویژه گرفته که هیچکدام از این کارت ها ریتینگی بهتر از این کارت ندارند. هر سه کارت قبلی پوگبا ریتینگ 87 دارند و این کارت جدید هافبک منچستریونایتد ریتینگ 88 را دارد. پل پوگبا در میان کاربران آلتیمیت، کارت پرطرفداری است و انتظار می رود از این پس، افراد زیادی این بازیکن را در تیم خود جای دهند. پیشنهاد می شود از این کارت در پست های CDM و CM استفاده کنید. البته که این بازیکن پتانسیل بازی در پست CAM را هم دارد اما با توجه به سایر کارتهای موجود در این پست، به نظر کارت پوگبا در پست های دیگر کاربرد بیشتری دارد. کارت پوگبا در حال حاضر از دید فاتبین در پلتفرم پلی استیشن قیمت 980K، در ایکس باکس 965K و در PC قیمتی 1 میلیون و 400 هزار کوینی دارد.

کارت جدید پل پوگبا

دیگر کارت مهمی که عرضه شده است، کارت توماس مولر است. مولر همواره کارت های ویژه زیادی به خاطر نمایش های فوق العاده اش در دنیای فوتبال واقعی از EA اسپورتس دریافت می کند اما خیلی کارت پرطرفداری نیست. با این حال، این کارت ستاره بایرن مونیخ ریتینگ 88 دارد و به نظر می رسد این کارت نیز مناسب پست CDM و CM است و برای کسانی که تیم هایشان از بازیکنان آلمانی و لیگ بوندسلیگا تشکیل شده، می تواند کاربرد داشته باشد. البته که در این پست و در بوندسلیگا، کارت های گورتزکا و کیمیش وضعیت بهتری دارند. در حال حاضر،  کارت توماس مولر از دید فاتبین در پلتفرم پلی استیشن قیمت 95K، در ایکس باکس 100K و در PC مبلغ 165K را دارا است.

کارت جدید توماس مولر

یکی از پرطرفدارترین کارت های پلیرهای فیفا در طی سال های قبل، در این هفته از بازی ها اینفرم گرفته است. وسام بن یدر، مهاجم فرانسوی تیم موناکو که این هفته عملکرد درخشانی داشت، کارت فوق العاده ای دریافت کرده است. کارت های بن یدر همیشه از بهترین های بازی بوده اند و این کارت بن یدر نیز انتظار می رود قابل توجه کاربران زیادی قرار بگیرد. اسکیل 4 و ویک فوت 5 در کنار قدرت تمام کنندگی 92 و همچنین گیم پلی فوق العاده، این بازیکن را به یک مهاجم غیرقابل توقف تبدیل می کند. در حال حاضر قیمت دقیقی برای این کارت نمی توان مشخص کرد.

کارت وسام بن یدر

دیگر بازیکنی که این هفته در تیم منتخب حضور دارد، لورنتزو اینسینیه است. ستاره ناپولی با توجه به حضور در لیگ پرطرفدار سری آ و لینک دهی مناسب او به کریستیانو رونالدو، می تواند گزینه خیلی از پلیرها باشد. ریتینگ این کارت اینسینیه 87 است و این کارت نیز همواره کارت پرطرفداری قلمداد می شود. قیمت کارت اینسینیه در پلی استیشن و از دید فاتبین، 176K در ایکس باکس 170K و در PC مبلغی بالغ بر 300K را دارا است. گفتنی است، تهیه این کارت از دید طرفداری منطقی به نظر نمی رسد چرا که این بازیکن یک کارت مشابه با ریتینگ 87 دارد، کارت لایو لیگ اروپای اینسینه با هزینه ای کمتر، همین کارایی را خواهد داشت.

کارت جدید لورنتزو اینسینیه سایر کارت های منتشر شده: تیم منتخب هفته هفدهم فیفا 21

 

اخبار داغ 

نماینده باشگاه رئال مادرید در باشگاه سایپا اتفاق عجیب؛ بدنسازی هافبک استقلال با پیراهن سپاهان! خودکشی مهناز افشار + جزییات و انگیزه عکس ۲ نفر نوید محمدزاده و مانلی رسولی لو رفت تیم منتخب سال 2020 یوفا اتفاقی عجیب در بازی رم و اسپتزیا؛ جالوروسی یک تعویض بیش از حد مجاز انجام داد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم منتخب هفته توماس مولر کارت جدید پل پوگبا کارت ها بن یدر فیفا 21

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال-بایرن مونیخ: نمی‌توانیم برای تماشا صبر کنیم

به گزارش ورزش سه، مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و طبق آن ۸ تیم برتر حاضر در این مرحله از مسابقات اروپایی حریف بعدی خود را شناختند؛ آرسنال و بایرن مونیخ همیشه در شکل دیگری دنبال می‌شد اما حالا دو تیم قرار است در آخرین سناریو از فرمت لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر بروند و اکنون فرصتی است تا به زوایای مختلف این دیدار نگاه کنیم.

آرسنال-بایرن مونیخ؛ این عدد نمی‌تواند واقعی باشد!
بایرن مونیخ تنها در ۱۲ تقابل با آرسنال از فصل ۲۰۰۰/۰۱ که نخستین تقابل دو تیم بود، ۲۷ بار برابر آرسنال گلزنی کرده و ۷ پیروزی کسب کرده است که در واقع بایرن مونیخ به طور میانگین در هر بازی، ۲.۵ گل برابر آرسنال به ثمر رسانده است. آرسنال هم ۳ بار موفق به شکست دادن بایرن مونیخ شده اما هیچوقت نتوانسته صعود کند!
سه دیدار آخر دو تیم با نتیجه ۵ بر یک به سود بایرن مونیخ خاتمه پیدا کرد ولی حالا جای خالی ارسن ونگر، کوشیلنی، کازورلا، پرمرتساکر و روسیچکی احساس نمی‌شود.

توماس توخل-آرسنال و میکل ارتتا؛ تنها امید لندنی‌ها
توخل به عنوان سرمربی سابق چلسی برابر دیگر نماینده شهر لندن احساسات خاصی خواهد داشت اما او در ۳ تقابل با آرسنال و میکل ارتتا، یک برد و ۲ شکست داشته است.

میکل ارتتا-بایرن مونیخ؛ امید اسپانیایی
ارتتا سه بار به عنوان بازیکن برابر بایرن مونیخ رفته و هر کدام از حالت نتیجه را تجربه کرده اما نکته قابل توجه این است که آخرین بار که آرسنال مقابل بایرن مونیخ پیروز شد، ارتتا برای ۲۷ دقیقه در زمین بازی حضور داشت و پس از جدایی او دیگر این اتفاق رخ نداد.

کای هاورتز-توماس توخل؛ دلتنگ فینال پرتغال
آخرین بار که لبخند بر صورت توخل یخ نزد، همان فینالی بود که هاورتز تنها خاطره مثبتش برای چلسی را رقم زد؛ فینال لیگ قهرمانان اروپا!

هری کین- آرسنال؛ این بار نه!
تنها وین رونی با ۱۵ گل، بیشتر از هری کین برابر آرسنال گلزنی کرده و هیچ تیمی به اندازه آرسنال از هری کین گل دریافت نکرده است. هری کین در ۱۹ بازی، ۱۴ بار گلزنی کرده تا با این آمار خاص جای خالی روبرت لواندوفسکی و ماریو گومز را هم پر کند.
 

توماس مولر- آرسنال؛ سلام مولر به لندن
توماس مولر در هیچ شهری به اندازه لندن گلزنی نکرده و این یک آمار خاص برای او به شمار می‌رود. مولر در ۷ جدال با آرسنال توانسته ۵ بار گلزنی کند و بعد از هری کین، دومین گلزن غیر لیگ برتری محسوب می‌شود که هنوز در اروپا شاغل است.

سرژ گنابری - آرسنال؛ افسوس توپچی‌ها
گنابری به عنوان بازیکنی که در آرسنال حضور داشت، شاید اگر ارسن ونگر به جدایی او رضایت نمی‌داد هنوز در آرسنال می‌ماند و در این تیم تبدیل به یک ستاره می‌شد اما حالا باید به عنوان حریف توپچی‌ها وارد زمین شود.

دیگر خبرها

  • تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر
  • تیم منتخب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال
  • جایگاه‌های عرضه سوخت با کارت آزاد تعیین شد | فهرست و آدرس جایگاه های منتخب در این ۳ استان را ببینید
  • بیانیه کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور برای بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ منتشر شد
  • جایگاه‌های عرضه سوخت با کارت آزاد تعیین شد
  • اعتراض ستاره جنجالی رئال: هر بازی کارت می‌دهند!
  • آرسنال-بایرن مونیخ: نمی‌توانیم برای تماشا صبر کنیم
  • عصبانیت وینیسیوس جونیور؛ هر بازی به من کارت می‌دهید! / عکس
  • با سعدی در گلستان ؛ باب اول حکایت هفدهم : تو را تحمل امثال ما بباید کرد / که هیچ کس نزند بر درخت بی بر، سنگ (+صدا)
  • دارمشتات - بایرن مونیخ؛ ترکیب رسمی