Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ایران همواره درصدد ایجاد امنیت پایدار و ثبات در خلیج فارس بوده است.

محمود احمدی بیعش در واکنش به اظهارات  وزیر خارجه عربستان مبنی بر تنش زایی ایران در منطقه، گفت: در سالیان گذشته ایران و عربستان بر امنیت خلیج فارس نقش داشتند؛ کشورمان به دلیل موقعیت جغرافیایی و نظامی و سعودی ها به دلیل مسائل مالی دو قدرت اثرگذار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز اعتقاد داشتیم که این دو کشور می توانند با قدرتی که دارند می توانند بر امنیت پایدار در منطقه اثرگذار باشند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران اعتقاد دارد کشورهای حاشیه خلیج فارس باید خودشان امنیت و ثبات منطقه را تامین کنند، ادامه داد: متاسفانه سعودی ها بر اساس ماموریت ایالات متحده در راستای تحکیم حکومتشان اقدام به مخالفت و سردمداری اظهارات نادرست علیه کشورمان دارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در واقع ایران اسلامی همواره تاکید جدی بر همکاری منطقه ای داشته است زیرا حضور قدرت های فرامنطقه ای صرفا سبب ناامنی و بی ثباتی می شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس مشاهده می شود که دلارهای نفتی سعودی ها هزینه حضور نظامیان خارجی مانند آمریکا در منطقه را پرداخت می کنند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعصب حسام نواب صفوی به خاک ایران و خلیج فارس (فیلم)

 

منبع: آخرین خبر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خلیج فارس را از نگاه ایستگاه فضایی ببینید/ با شکوه زیباست (فیلم) نام خلیج فارس در نقشه های سنگی ۲۰۰۰ ساله رم (فیلم) گردنه زیبای عشاق در استان هرمزگان (فیلم)

دیگر خبرها

  • شرایط اعطای تابعیت به اتباع افغانستان باید بررسی شود
  • جهش عملکرد تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس
  • بررسی روابط ایران و عربستان پس از یک سال
  • دبیر شورای عالی امنیت: توانمند شدن سوریه به نفع امنیت و ثبات منطقه است
  • احمدیان: توانمند شدن سوریه به نفع امنیت و ثبات منطقه است
  • توانمند شدن سوریه به نفع امنیت و ثبات منطقه است
  • خلیج فارس به یک مساله هویتی برای ایرانیان تبدیل شده است
  • تعصب حسام نواب صفوی به خاک ایران و خلیج فارس (فیلم)
  • ببینید | تعصب حسام نواب صفوی به خاک ایران و خلیج فارس
  • نقش ایران در مثلث طلایی