Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود سلطانی فر درخصوص مسائل وزارت ورزش صحبت کرد.

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در نشست روسای فدراسیون ها درخصوص مسائل مختلف ورزش کشور به صحبت پرداخت.

سلطانی‌فر تلاش فدراسیون‌ها برای برگزاری لیگ‌ها را ستود و‌ گفت:

پس از آنکه با جلسات و پیگیری‌های مستمر با مسئولین وزارت بهداشت و درمان ابتدا لیگ برتر فوتبال و سپس دسته یک و دو مجوز گرفت در ادامه در رشته‌های والیبال، بسکتبال، کشتی، هندبال، تکواندو، تنیس، تنیس روی میز، دو ومیدانی، شطرنج، تیرو‌کمان، تیراندازی و سه گانه رقابت‌ها بصورت‌های مختلف برگزار شد و قرار است در رشته‌های وزنه برداری، بوکس، ووشو و بقیه رشته‌ها هم رقابت‌ها برگزار شود که برگزاری رویدادهای ورزشی در دوران سخت کرونا با همراهی صدا و سیما، شادابی و نشاط را بوجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به برگزاری جلسات ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک اشاره کرد و افزود:

در این جلسات مسئولان فدراسیون‌ها به ارائه برنامه‌ها و شرایط رشته خود می‌پردازند و در تعامل و هم افزایی با کمیته ملی المپیک رصد، پایش، نظارت و حمایت همچنین کمک کردن به حل مشکلات فدراسیون‌ها، ورزشکاران و مربیان ادامه خواهد داشت.

وزیر ورزش و جوانان تصریج کرد:

از سال گذشته به ورزشکارانی که سهمیه المپیک بدست آوردند ماهیانه پنج میلیون تومان پرداخت شد و این پرداخت‌ها را در شش ماه باقیمانده تا المپیک هم ادامه خواهیم داد و حتی ورزشکاری که در یک یا دو ماه تا المپیک هم سهمیه را کسب کند، این مبلغ به آنها هم پرداخت می‌شود‌.

سلطانی‌فر پرداخت پاداش قهرمانان را هم مورد توجه قرار داد و اظهار داشت:

با هماهنگی های بعمل آمده و با تامین منابع که به سختی محقق شد، پاداش قهرمانان تا پایان سال 97 پرداخت شده است و پاداش قهرمانان سال 98 را هم تا پایان امسال پرداخت خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان به لایحه بودجه 1400 هم اشاره و ابراز امیدواری کرد که کلیاتی که در لایحه آمده با همراهی نمایندگان در مجلس بصورت قطعی برای ورزش و جوانان تصویب شود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به ماه‌های پایانی فعالیت دولت دوازدهم گفت:

دوره فدراسیون‌ها چهار ساله است و تغییرات دولت نباید در فرایند کاری آنها خللی ایجاد کند و در وزارت ورزش و جوانان هم از ماه‌های پایانی برای افتتاح بیشتر پروژه‌ها و ادامه کار فعالیت‌های ورزشی استفاده خواهیم کرد و‌اعتقاد دارم فعالیت در ورزش کشور در این شرایط هم با رکود و توقف همراه نخواهد بود.

وی گفت:

ورزش کشور در ماه‌های پایانی دولت دوازدهم با قوت، قدرت، مدیریت فدراسیون‌ها ،حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک کارش را ادامه خواهد داد تا فرایند ورزش همگانی برای سلامتی و ورزش قهرمانی برای افتخار آفرینی استمرار یابد.

اخبار داغ 

نماینده باشگاه رئال مادرید در باشگاه سایپا اتفاق عجیب؛ بدنسازی هافبک استقلال با پیراهن سپاهان! خودکشی مهناز افشار + جزییات و انگیزه عکس ۲ نفر نوید محمدزاده و مانلی رسولی لو رفت تیم منتخب سال 2020 یوفا اتفاقی عجیب در بازی رم و اسپتزیا؛ جالوروسی یک تعویض بیش از حد مجاز انجام داد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان ماه های پایانی فدراسیون ها سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از شنبه (هشتم اردیبهشت) در قزاقستان آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.   امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت)، مبارزات مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف رده‌سنی جوانان برگزار شد.   در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی به مصاف راتهیل از هند رفت و با ارائه مبارزه‌ای تماشایی در همان راند نخست، حریف قدرتمند هندی را ناک اوت کرد و فینالیست شد. وی در فینال و برای کسب مدال طلا به مصاف شهزود پولوونوف از ازبکستان خواهد رفت.   در وزن ۵۴ کیلوگرم، امیررضا سلطانی با وجود تلاش فراوان نتوانست برابر آمانتور ژومایف به توفیقی دست یابد و نتیجه را واگذار کرد تا با کسب مدال برنز به کار خود پایان دهد.   در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیررضا ملک‌خطابی مقابل اسرویلوف از ازبکستان قرار گرفت و در نهایت نماینده ازبک پیروز شد تا ملک‌خطابی به مدال برنز برسد.   فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت)، مبارزات نیمه‌نهایی رده سنی امید برگزار می‌شود و در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با جواهیر اوماتالیف از ازبکستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری با تمیرلان موکاتیف از قزاقستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، رضا خلیل‌زاده با جهانگیر زوکروف از ازبکستان رقابت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند