Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-19@11:05:00 GMT

رییس جمهوری پیشین آمریکا در مراسم تحلیف بایدن

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۰۴۰۳

رییس جمهوری پیشین آمریکا در مراسم تحلیف بایدن

‍‍‍‍‍‍

به گزارش پی‌بی‌اس، «باراک اوباما» رییس جمهوری پیشین آمریکا و همسرش برای شرکت در مراسم تحلیف «جو بایدن» رییس جمهوری جدید وارد ساختمان کنگره شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، وی پیش از ورود به این ساختمان خطاب به بایدن که طی سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶ میلادی بود، گفت: «اکنون زمان تو است».

مراسم تحلیف بایدن تا ساعاتی دیگر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجم ویدیو: 450.24K | مدت زمان ویدیو: 00:00:07 دانلود ویدیو پربیننده ترین فوری/ دبیر کل حزب الله لبنان ترور شد؟ اشک‌های بایدن قبل از مراسم تحلیف! +فیلم ترامپ در سخنرانی خداحافظی خود چه گفت؟ بایدن: رویای عدالت برای همه محقق خواهد شد/ باید دوره جدیدی را آغاز کنیم واکنش ظریف به ادعای دیدار روانچی با تیم بایدن

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: باراک اوباما مراسم تحلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام «جو بایدن» به «الهام علی‌اف»

«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه در پیام تبریکی به «الهام علی اف» رئیس جمهور جمهوری آذربایجان تعهد ایالات متحده را برای دستیابی به صلح پایدار بین این کشور وجمهوری آذربایجان را ابراز کرد.

در بخشی از پیام بایدن آمده است: «از طرف مردم آمریکا بهترین آرزو‌های خود را برای شما و مردم آذربایجان می‌فرستم و آرزومندم که عید نوروزی آرام، پربار و شاد داشته باشید.»

در بخش دیگر این پیام آمده است: «ایالات متحده بر تعهد مستمر خود در دستیابی به صلح پایدار و با عزت بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان که امنیت منطقه را برای نسل‌های آینده ارتقا می‌دهد، مجدداً تأکید می‌کند.»

این دو کشور همسایه قفقاز جنوبی در ۳۰ سال گذشته دو جنگ بر سر قره باغ کوهستانی انجام داده‌اند. جمهوری آذربایجان در ماه سپتامبر قره باغ را در یک حمله برق آسا بازپس گرفت که در پی آن اغلب ۱۲۰۰۰۰ ارمنی ساکن به ارمنستان فرار کردند.

 ارمنستان و جمهوری آذربایجان از آن زمان برای امضای توافق صلح ابراز تمایل کرده‌اند، هرچند پیشرفت خاصی حاصل نشده و درگیری‌های مداوم مرزی ادامه داشته است.

روسیه همسایه باکو و ایروان نیز نقش مهمی در خاتمه نبرد بین این دو کشورهمسایه ایفا کرده است. مسکو بار‌ها اعلام کرده که از هر تماسی که به کاهش تنش بین باکو و ایروان کمک کند، استقبال می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • جنجال کفش مرموز پرزیدنت آمریکا برای جلوگیری از زمین خوردن! +تصویر
  • عکسی از کفش مرموز بایدن برای جلوگیری از زمین خوردن!
  • کفش‌های مرموز بایدن برای جلوگیری از سکندری خوردن
  • جو بایدن ترامپ را فاقد صلاحیت روانی دانست
  • پیام «جو بایدن» به «الهام علی‌اف»
  • حمله شدید نتانیاهو به بایدن
  • سانسور غزه از پنجره تیک تاک
  • بایدن: ترامپ خیلی پیر است و برای ریاست جمهوری صلاحیت ندارد
  • ترامپ بار دیگر رویکرد بایدن در قبال اسرائیل را به باد انتقاد گرفت
  • سانسور غزه از پنجره «تیک تاک»