Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، وحید نوروزی رئیس انجمن صنفی شرق و شمال شرق استان کرمانشاه گفت : استان کرمانشاه پتانسیل بالایی در حمل و نقل کالا نسبت به استان‌های غربی دارد و شرکت‌های حمل و نقل کالا با داشتن پرسنل، رانندگان همراه و دلسوز برای شرکت‌های تولیدی یک کارآفرین نمونه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : انجمن صنفی شرق و شمال شرق استان از شهرستان های: هرسین، صحنه، کنگاور، سنقر و بیستون تشکیل شده است.

نوروزی افزود: حوزه شمال و شمال شرق استان کرمانشاه می‌تواند به دلیل دارا بودن کارخانه‌هایی همچون: پتروشیمی، پلیمر، ماشین سازی، جهان فولاد، کارخانه قند، لبنیات بیستون، خوراک دام، سنگبری و معادن سنگ، شن و ماسه، منگنز، سیلیس، سیلوها، انبار‌های محصولات کشاورزی و ... به مرکز عمده بار‌های حمل و نقل کالای کشور تبدیل شود.

او با اشاره به اینکه به وجود شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل کالا و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه و ظرفیت استان در زمینه وجود رانندگان متعهد و پرسنل دلسوز افزود: نمی‌گذاریم مراکز عمده بار با مشکلی در زمینه حمل و نقل کالا مواجه شده به نحوی که از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا، شرکت‌ها و مؤسسات تحت پوشش حتی برای یک لحظه تعطیلی نداشته اند و خدمات حمل و نقل کالا را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام داده اند.

رئیس انجمن صنفی شرق و شمال شرق استان کرمانشاه ادامه داد: شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل کالا با مشکلاتی مواجه هستند که دستگاه‌ها و ادارات غیرحمل و نقلی برای این شرکت‌ها ایجاد می‌کنند که بدون مشورت و کارشناسی از بخش حمل و نقل و تشکل‌های صنفی، محدودیت‌هایی برای صدور بارنامه و حمل و نقل کالا در نظر می‌گیرند و باعث آسیب به بخش حمل و نقل می‌شوند.

او با بیان مطالب مذکور و ظرفیت حمل و نقل استان گلایه‌های در زمینه استفاده موردی از ظرفیت دیگر استان‌ها در جهت جابجایی کالای برخی از کارخانه‌های خاص اشاره کرد که انجام رویه فوق علاوه بر امکان نداشتن انجام عمل برنامه ریزی در زمان اوج تقاضا برای جابجایی کالا مشکلات عدیده‌ای را برای دست اندکاران موضوع ایجاد می‌نماید.

انتهای پیام/د

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل تردد خودروها راهداری و حمل و نقل انجمن صنفی شمال شرق استان استان کرمانشاه حمل و نقل کالا شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : با توجه به برنامه ریزی‌های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • کارگر و کارآفرین دو همکارند در خطّ مقدّم نبرد اقتصادی + فیلم
  • بانوی کارآفرین نظرآبادی
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • فعالیت بزرگترین واحدِ تولید شویندهِ جنوبشرق با همت کارآفرینِ کرمانی
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب