Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:57:22 GMT

۷۵۶ حلقه لاستیک احتکار شده در مرند کشف شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۲۰۱۱

۷۵۶ حلقه لاستیک احتکار شده در مرند کشف شد

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد جلیلیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی در پی کسب خبری مبنی بر احتکار لاستیک خودروهای خارجی و داخلی در یک انبار، بلافاصله موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم، طی هماهنگی با مقام قضائی و اخذ دستور، در بازرسی از انبار مذکور موفق به کشف این تعداد لاستیک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیلیان، گفت: انبار مذکور با حکم مقام قضائی پلمب و یک نفر نیز در این ارتباط دستگیر و با تشکیلپرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی تاکید کرد: پلیس قاطعانه با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم برخورد می کند و شهروندان می توانند اطلاعات و گزارش های خود را در این زمینه از طریق شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار کارشناسان پلیس قرار دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و با متخلفان برخورد شود.

شهرستان مرند با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع است.

برچسب‌ها لاستیک فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لاستیک فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران احتکار لاستیک فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران احتکار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، یداله ملکی صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران از نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک خودرو خبر داد و با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها بمنظور برخورد ایجاد ثبات در بازار با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجرا می‌شود.

ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تأمین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی را از جمله اهداف طرح نظارتی عنوان کرد.

کد خبر 6087279

دیگر خبرها

  • عکس/ آتش سوزی انبار لاستیک در جنوب تهران
  • (تصاویر) آتش سوزی انبار لاستیک در جنوب تهران
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت