Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان حفظ پاکیزگی محیط زیست و رعایت ضوابط آن و اصول سلامت عمومی را از جمله پیش نیازهای مهم فعالیت‌های توسعه‌ای و تولیدی و کشاورزی دانست.

فریبا رضائی در نهمین جلسه کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک اظهار کرد: رویکرد کمیسیون ماده ۱۱ هوای پاک به منظور رفع مشکلات واحدهای صنعتی، کمک به رونق فعالیت‌های توسعه ای و تولیدی و ایجاد اشتغال با حفظ تمام جوانب زیست محیطی است و می کوشید افزایش تولید تولید و توسعه پایدار به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان حفظ پاکیزگی محیط زیست و رعایت ضوابط آن و اصول سلامت عمومی را از جمله پیش نیازهای مهم فعالیت‌های توسعه‌ای و تولیدی و کشاورزی دانست و بیان کرد: در کمیسیون ماده ۱۱ در مورد استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی و کشاورزی با رعایت ضوابط ابلاغی و با هدف بهبود وضعیت زیست محیطی منطقه و جلوگیری از سایر آثار سوء بر محیط و همچنین آلاینده نبودن واحد صنعتی تصمیم گیری می‌شود.

شهرام ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز مقوله محیط زیست و بنای اصولی زیرساخت های توسعه های را مهم دانست و رعایت ضوابط زیست محیطی را از مجموعه کمیسیون خواستار شد.

 این جلسه با که حضور نمایندگان ادارات ذیربط مرتبط با دستورکار جلسه و با ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار می شد، تعداد 9 واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی در مراحل استقرار و بهره برداری مورد بررسی قرار گرفت.

این طرح ها شامل سه واحد شن و ماسه، 3 طرح کشاورزی و دامپروری،تولید آسفالت، انبار مصالح ساختمانی و تولید پلی اتیلن از شهرستان های مختلف استان بود که از نظر ضوابط و مقررات مربوطه به ویژه رعایت اصول زیست محیطی مورد بحث وبررسی و اتخاذ تصمیم قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی رعایت ضوابط زیست محیطی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش معادن شهرستان تفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهدی زارع خورمیزی، گفت: کارشناسان به صورت منظم کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطار‌های لازم به متولیان معادن ارائه می‌دهند. 
مهدی زارع خورمیزی افزود: فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود. 
وی با بیان اینکه فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست است، ادامه داد: متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • پایش معادن شهرستان تفت
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی