Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین محمدی  روز پنجشنبه در نشست کمیسیون خدمات شهری کرج ،از شهرداری خواست تا نسبت به ساماندهی و شناسنامه دار کردن دکه های مطبوعاتی اقدام کند.

وی بیان داشت : این دکه بیشتر در حوزه فروش اقلام دیگر مانند سیگار فعالیت می کنند که باید با آنها اقدامی قانونی صورت بگیرد.

رییس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر کرج گفت : هنوز شهرداری به دلیل مقاومت کیوسک داران نتوانسته در ساماندهی آنها موفق عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  امروز همه‌چیز مانند خوراکی و دخانیات در این دکه ها به فروش می رسد که این روش  بهره‌برداری مورد تائید نیست .

محمدی شد: بهره‌برداری از دکه‌ها به‌صورت سلیقه‌ای و بنا به نیاز اقتصادی دکه‌داران تغییر شکل یافته و به معضل تبدیل‌شده است.

وی بابیان اینکه هدف ا از فعالیت دکه‌ها عرضه مواد غذایی نیست بلکه کمک به رشد فرهنگ و عرضه محصولات فرهنگی است، تأکید کرد:  سد معبر و مشکل رفت‌وآمد مردم در پیاده‌روهای مناطق مرکزی شهر، سر کوچه‌ها و خیابان‌ها از معضلات جانمایی دکه ها در کرج است .

رییس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر کرج افزود:همچنین دکه های مطبوعاتی سبب ایجاد  مشکلات بهداشتی و زیست محیطی شده ضمن آنکه به لحاظ زیبا سازی نیز دارای سیمای ناهمگون هستند.

وی بیان داشت : طبق بررسی ها بخشی از دکه های مطبوعاتی کرج فاقد مجوز از شهرداری یا اتحادیه کیوسک داران هستند که این مورد نیز باید بررسی شود.

بیش از ۲ هزار دکه مطبوعاتی در کلانشهر کرج فعالیت دارند.

برچسب‌ها شورای شهر مطبوعات و خبرگزاری های داخلی شهرداری کرج مدیریت پسماند حسين محمدي استان البرز سیگار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر مطبوعات و خبرگزاری های داخلی شهرداری کرج شورای شهر مطبوعات و خبرگزاری های داخلی شهرداری کرج مدیریت پسماند حسين محمدي استان البرز سیگار اخبار کنکور دکه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به حقوق قشر کارگر توجه شود

امام جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: معلم در کلاس درس باید الگو بوده و نسبت به شهدا، امام و رهبری باید جزء وفادارترین افراد باشند و توجه به مقدسات را باید سر لوحه کار خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: توجه و حساسیت معلمان نسبت به عفاف و حجاب باید ده‌ها برابر بیش از سایرین باشد و لازم است در این زمینه و نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب بیشتر توجه کنند.
او افزود: با اشاره به هفته کار و کارگر نیز گفت: اسلام عرق کارگر را همانند خون شهید می‌داند و باید به قشر کارگر و دستمزد آنها توجه بیشتری شود.
خطیب نماز جمعه اراک گفت: انتظار می‌رود شورا‌ها و شهرداری برای اقدامات بزرگ برنامه ریزی کنند تا از هزینه‌های جانبی برای مردم کم شود و تلاش صادقانه و کیفی را مورد توجه قرار دهند.
امام جمعه اراک در خصوص وظایف و اهمیت شورا‌ها و شهرداری افزود: شهر یک موجود زنده و فعال است و شهرداری و شورا باید در خصوص آن و توسعه شهری و ترافیک برنامه ریزی کند و نظارت‌ها را دقیق انجام  دهند و بر اعتماد سازی توجه کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تحقق وعده صادق و شکست هیمنه پوشالین رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی هم گفت: امروز نباید از گرگ‌های ظالم ترسید، جوانان و سپاهی‌ها و ارتشی‌ها باید همواره در میدان مراقب دسیسه‌های دشمنان باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند
  • برگزاری هفتمین اجلاس شورا‌ها و شهرداری‌های مراکز استان‌ها در بوشهر
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات
  • نشست شورا‌های محیط زیست در زاهدان
  • موزه فسیل مراغه‌، گنجینه‌ای از مهره داران ارزشمند