Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، علیرضا رزم حسینی صبح پنجشنبه در حاشیه راه اندازی خط رباتیک تولید یخچال فریزر در یکی از کارخانه‌های تولید لوازم خانگی شهرک شکوهیه قم در جمع خبرنگاران با اشاره به محدودیت‌های واردات لوازم خانگی ناشی از تحریم‌های آمریکا گفت: تحریم باعث شد میزان تولید لوازم خانگی ۴۸ درصد نسبت به سال قبل در ۹ ماهه پارسال رشد داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رشد ۲ برابری تولید در برخی محصولات لوازم خانگی گفت: در این مدت با استفاده از دانش داخلی به طور میانگین ۴۰ درصد از قطعات مورد نیاز در تولید لوازم خانگی داخلی شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه شاهد کاهش قیمت لوازم خانگی در روزهای اخیر بودیم گفت: با توجه به نفوذ محصولات ایرانی در بازارهای جدید حتی اگر تحریم‌ها هم برداشته شود رشد این بخش متوقف نخواهد شد و برند ایرانی بتواند جایگاه خودش را به دست بیاورد.

وی با اشاره به سیاست حمایتی دولت از حمایت از تولید داخل گفت: مقرر شده ورق فلزی مورد نیاز کارخانجات لوازم خانگی و خودروسازی با قیمت مناسب و به موقع تأمین شود.

گفتنی است برای راه اندازی این خط تولید ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی صورت گرفته و برای ۲۰۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می‌کند.

پربیننده ترین سهم ایران از بازار بیت‌کوین اردشیر سعدمحمدی سرپرست معاونت معدنی وزارت صمت شد قیمت لوازم خانگی کم شد رانت موجود در ورق معادل سود عملیاتی فولادمبارکه است مشکل تامین مالی بنگاه‌های تولیدی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وزیر صمت علیرضا رزم حسینی لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۳۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی عرب اسدی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی  بسطام  گفت : این لوازم شامل یخچال، آبگرمکن، فرش، پنکه، ماشین لباسشویی و اجاق گاز به ارزش ۶۷۰ میلیون تومان  است .

وی افزود : باتوزیع این اقلام نیاز وسایل گرمایشی و سرمایشی خانواده های مددجوی کمیته امداد در بسطام رفع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • (عکس) مقایسه ال۹۰ با نمونه بومی‌سازی شده!
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین
  • تولید یک شرکت دانش بنیان برای خودکفایی در تأمین ماده اولیه بنزین
  • کاتالوگ و جزییات ال۹۰ بومی‌سازی منتشر شد +تصویر
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • (عکس) ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!
  • ۶ روش برای مردمی‌سازی تولید
  • ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!/ عکس