Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون بهداشت و درمان سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی در استان قزوین تا امروز ۴۱۵۳۹ خانواده آسیب‌پذیر در برابر کرونا مورد پشتیبانی تیم‌های حمایتی بسیج قرار گرفتند. - اخبار استانها -

سرهنگ حبیب‌الله سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به استمرار قدرتمندانه اجرای طرح محله‌محور شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی در استان تا امروز 41539 خانواده آسیب‌پذیر در برابر کرونا مورد پشتیبانی تیم‌های حمایتی بسیج قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به به‌کارگیری 25 تیم مراقبت در منزل در قرارگاه شهید سلیمانی (مستقر در مرکز منتخب کووید) اضافه کرد: در همین حوزه 281 نفر شامل پزشک، پرستار و بهورز از نیروهای بسیجی در قالب تیم‌های مراقبتی از بیماران کرونایی قرنطینه‌شده در خانه مراقبت می‌کردند.

سیاهکالی مرادی با اشاره به حضور 256 نفر از نیروهای بسیج و سپاه استان قزوین در تیم‌های رهگیری طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: همچنین 176 نفر از نیروهای نظارتی در قالب تیم نظارتی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ممنوعیت‌های کرونایی در میان اصناف و محلات نظارت کنند.

وی همچنین به راه‌اندازی 18 مرکز تست سریع کرونا و یک مرکز منتخب کووید-19 توسط سپاه اشاره کرد و گفت: در قالب راه‌اندازی این 19 مرکز توانسته‌ایم از اول آذرماه تا امروز 6 هزار و 942 تست سریع کرونا از افراد مشکوک و پیرامونی بیماران کرونایی گرفته شده که خوشبختانه نتیجه بیشتر این تست‌ها منفی بوده است.

تاز‌ه‌ترین وضعیت کووید19 در استان قزوین|کاهش محسوس تعداد بستری‌های کرونایی + جدولمیزان فوتی‌های کرونایی قزوین 80 درصد کاهش یافتکرونای انگلیسی وارد قزوین نشده است

ارائه خدمات آموزشی به بیماران کرونایی

معاون بهداشت و درمان سپاه صاحب‌الامر(عج) یادآور شد: همچنین در پایگاه‌های‌ بهداشتی و درمانی بسیج  که در طرح شهید سلیمانی فعال شده، علاوه بر موارد ذکرشده خدمات آموزشی مرتبط با کووید 19 به افراد آلوده و اشخاص در تماس با بیماران و افراد مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا ارائه می‌شود.

سیاهکالی مرادی با بیان اینکه اجرای طرح محله‌محور شهید سپهبد قاسم سلیمانی تا محو کامل ویروس کرونا از سطح استان قزوین ادامه خواهد داشت، افزود: نمونه‌گیری هوشمند و ترویج تست‌گیری سریع کرونایی میان گروه‌های پرمواجهه تازه‌ترین رویکرد ما در مبارزه با کرونا و شناسایی مسیرهای انتقال و شیوع این ویروس است.

وی ادامه داد: بدون شک با پایمردی نیروهای جهادی و امدادی بسیج و همراهی آنها با کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی به زودی کار کرونا در استان قزوین یک‌سره می‌شود و شاهد بیرون کردن این میهمان شوم از استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج سازندگی پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا استانداری قزوین بسیج سازندگی پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا استانداری قزوین شهید سلیمانی استان قزوین اجرای طرح طرح شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین

در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، امروز از ساعت ۱۲ و ۳۰ به مصاف تیم قرقیزستان می‌رود.

تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.

حضور رکابزنان استان در اردو‌های تیم ملی

رکابزنان قزوینی در اردوی کوهستان حسین زنجانیان و طا‌ها قابلی رکابزنان استان به اردوی آسیایی دوچرخه سواری کوهستان دعوت شدند.

این اردو از امروز به مدت یک هفته در گیلان برگزار می‌شود.

رکابزنان ملی پوش استان خود را مهیای رقابت‌های آسیایی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند + فیلم
  • زائران قزوینی در مدینه النبی + فیلم
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین
  • عملیات «وعده صادق» میخی بر تابوت صهیونیست ها بود
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • نگاهی به چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین