Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر نوروزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کلاس‌ عملی مربیگری در سبک های آزاد و کنترلی و در ۲ بخش مردان و زنان از سوی هیات کاراته و با همکاری و تعامل اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کلاس عملی مربیگری از ۱۶ تا ۱۷ بهمن ماه جاری و در ۲ نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد، اظهار داشت: کلاس بانوان در سالن شهید پیری واقع در شهرک نصر و مردان نیز در سالن شهید عطایی واقع در پشت شهربازی زنجان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی افزود: دکتر یوسف گرشاسبی (رییس کمیته آموزش فدراسیون کاراته ایران) کار تدریس در این کلاس مربیگری مردان را عهده دار خواهد بود و مربی بانوان نیز هنوز تعیین نشده است اما به احتمال زیاد از مربی تیم ملی دعوت به عمل خواهد آمد.

دبیر هیات کاراته استان زنجان، گفت: با توجه به دستورالعمل ابلاغی و رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به فاصله گذاری اجتماعی، کلاس عملی مربیگری بانوان که فقط در سبک کنترلی خواهد بود با ۲۰ نفر و مردان نیز با ۴۰ نفر در سبک آزاد و کنترلی، برگزار می شود.

نوروزی افزود: برای حضور در این کلاس مربیگری استان های همجوار از جمله اردبیل، آذربایجان‌شرقی و سمنان، اعلام آمادگی کرده اند و پس از برگزاری آزمون به شرکت کنندگانی که امتیاز لازم را کسب کرده باشند گواهینامه دوره عملی اهدا خواهد شد.

وی تعداد مربیان این رشته ورزشی زنجان را قریب ۱۲۰ مربی زن و مرد اعلام کرد و یادآور شد: کلاس تئوری ارتقای سطح مربیگری درجه ۱، ۲ و ۳ نیز آذر و دی ماه امسال و به ترتیب با شرکت ۳۵ ورزشکار زن و مرد در مربیگری درجه سه، ۳۵ نفر درجه ۲ و ۳۰ نفر نیز درجه یک و به میزبانی زنجان، برگزار شد.    

نوروزی تصریح کرد: ورزش کاراته در زنجان به خاطر شیوع ویروس کرونا چند مدتی به حالت تعطیل درآمد و در حال حاضر نیز فعالیت در بخش کاتا انجام می شود و بخش کومیته (مبارزه) نیز مجوز فعالیت ندارد.  

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان سمنان آذربایجان شرقی اردبیل فدراسیون کاراته زنجان کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان سمنان آذربایجان شرقی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان سمنان آذربایجان شرقی اردبیل فدراسیون کاراته زنجان کاراته اخبار کنکور برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کاظمی درکارگروه اجتماعی فرهنگی اجتماعی سلماس با بیان اینکه این جشنواره برای اولین بار در سلماس برگزار میشود گفت:  این شهرستان آمادگی لازم برای ارائه ظرفیت های هنری فرهنگی تاریخی سلماس  را دارد.

اوبا اعلام اینکه ۲۶اردیبهشت جشنواره بین المللی شعر رضوی در سلماس برگزار میشود  گفت: بیش از ۷کشور خارجی در این جشنواره حضور دارند و بیش از ۵۲٠اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است

کاظمی همچنین بر اجرای طرح حجاب و عفاف در این شهرستان تاکید کرد .

 

 

 

دیگر خبرها

  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • قرعه کشی جشنواره نوروزی ۱۴۰۳ پاکشوما برگزار شد
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد