Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی اسماعیل سالم مدیر آبفا منطقه دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در دی ماه امسال بالغ بر یک هزار و ۶۶۰ متر لوله‌گذاری و توسعه شبکه آب با تلاش واحد شبکه آب این شهرستان جهت تامین آب شرب سالم و بهداشتی در نقاط مختلف انجام شد.

او افزود: خیابان پیام‌آوران تقاطع فردوسی، ورودی اول قلعه سید، جاده شمس آباد جنب کارخانه یخ، ابتدای ورودی جاده بنوار شامی، بلوار شیخ انصاری زیباشهر، جاده شمس‌آباد مسیر کانال شه‌ولی و جاده زیباشهر از جمله مناطقی بودند که توسعه شبکه در آن‌ها انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل سالم با بیان اینکه توزیع آب شرب با کیفیت به همه مناطق در دستور کار این امور قرار دارد، اظهار داشت: در این طرح توسعه از لوله‌های پلی اتیلن در اقطار مختلف شامل ۱۱۰، ۹۰، ۷۵، ۶۳ و ۵۳ میلیمتر استفاده شده است.

بیشتر بخوانید

فشار آب شرب شهرک قلعه سید دزفول تقویت شد افزایش فشار آب شرب با اجرای عملیات اصلاح شبکه آب در کوی بهمن دزفول رفع شکستگی لوله‌های انتقال آب در شهر امام و میانرود دزفول

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توسعه شبکه آب انشعاب آب آب شرب شبکه آب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند

ایسنا/مازندران مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی در مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه، گفت: با اتمام این طرح، ۲۵۰۰ نفر از روستائیان از نعمت آب شرب کافی و پایدار بهره مند می‌شوند.

 بهزاد برارزاده امروز در بازدید از این مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه اظهار کرد: اجرای ۸۶۰۰متر خط انتقال در اقطار ۲۰۰،۱۶۰ و ۹۰ میلی متری، احداث سه باب مخزن ذخیره در مجموع به ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب و تجهیز و راه اندازی سه باب ایستگاه پمپاژ از جمله عملیات پیش‌بینی شده در قرارداد جاری این پروژه است.
وی، از پیشرفت ۶۰ درصدی قرارداد این طرح خبر داد و افزود: تا کنون یک حلقه چاه با آبدهی ۲۵ لیتر در ثانیه حفر، پنج هزار متر لوله گذاری خط انتقال و ۱۱۰۰ متر لوله گذاری شبکه توزیع روستای دهی انجام و عملیات احداث مخزن ذخیره ۱۰۰ متر مکعبی آغاز شده است.
مدیرعامل آبفامازندران مبلغ اولیه قرارداد اجرای این طرح را ۱۸۳ میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده تا کنون را ۱۵۲ میلیارد ریال دانست و گفت: درمجموع برای این مجتمع ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی می‌شود.
برارزاده جمعیت برخوردار این طرح را ۲۵۰۰ نفر دانست و خاطرنشان کرد: ۱۰ روستا تحت پوشش این مجتمع قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان از تماس تلفنی با هنیه درباره پذیرش آتش‌بس خبر داد
  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • قطعی آب گچساران در پی بارشها/جاده های عشایری دچار خسارت شدند
  • تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله