Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رئیس بنیاد حمایت از کودکان سرطانی اردبیل در این آیین با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در این مرکز گفت: ۲۰ دندانپزشک در سطح استان با این بنیاد همکاری دارند.

جواد قرآن‌نویس بیان کرد: پس از این خدمات دندانپزشکی کودکان سرطانی اردبیل در این مرکز انجام خواهد شد.

وی با تقدیر از اقدام خیرخواهانه رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، رئیس بیمارستان بوعلی و همه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان، فعالیت آنها را در ارائه خدمات درمانی برای کودکان سرطانی چشمگیر خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد حمایت از کودکان سرطانی اردبیل افزود: از بابت ارائه این خدمات به کودکان سرطانی و رسالت این بنیاد، مبلغ هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کمک مالی به بیمارستان بوعلی اردبیل پرداخت شده است.

اکبر بهنامجو استاندار اردبیل نیز در این آیین با قدردانی از خیرین سلامت استان در تجهیز و راه‌اندازی این کلینیک، بر فرهنگ سازی و استفاده از ظرفیت خیرین سلامت در توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در استان تاکید کرد.

دکتر شهرام حبیب‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل هم فعالیت‌ها و اقدامات بنیاد حمایت از کودکان سرطانی استان را بسیار مفید و موثر خواند و اظهار کرد: این بنیاد توانسته اقدامات مناسب در حل مشکلات درمانی بیماران سرطانی استان انجام دهد و دانشگاه علوم پزشکی استان نیز برای حمایت و رفع نیاز درمانی این بنیاد، آمادگی لازم را دارد.

در حاشیه این آیین، سه نفر از خیرین سلامت استان نیز به دلیل کمک‌های خیرخواهانه تجلیل شدند و نشان عالی بنیاد حمایت از کودکان سرطانی اردبیل به آنها اهدا شد.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی دندانپزشکی استان اردبیل اکبر بهنام جو  بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی دندانپزشکی استان اردبیل دانشگاه علوم پزشکی دندانپزشکی استان اردبیل اکبر بهنام جو بهداشت و سلامت اخبار کنکور بنیاد حمایت از کودکان سرطانی اردبیل دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام خیرخواهانه این دروازه‌بان برای کودکان سرطانی | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، اقلامی که در این اقدام توسط دروازه بان اتریشی تهیه شده ایت را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

کد خبر 847479 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال ورزش استان خوزستان اتریش

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • اقدام خیرخواهانه این دروازه‌بان برای کودکان سرطانی | ویدئو
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید