Web Analytics Made Easy - Statcounter

عطا الله زمانی در مصاحبه با ایرنا بیان کرد:‌این وام هیچ سودی ندارد و بلاعوض است که در قالب تفاهم نامه بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه ۳۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد استان و اقشار آسیب پذیر که زیر چتر حمایتی نهادهای امدادی نیستند ساخته می شود.

وی مبلغ هر فقره وام رایگان را ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در کنار این، ۵۰۰ میلیون ریال نیز به صورت تسهیلات کم بهره در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد تا بتوانند واحدهای مسکونی را بهسازی یا بازسازی و یا نوسازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس گفت : سهمیه استان فارس در این طرح ۳۵۰۰  واحد است اما بیش از این تعداد و  برای هشت هزار و ۷۳۸ واحد تشکیل پرونده شده است ، از این تعداد تاکنون برای  ۳ هزار و ۳۲۲ واحد قرار داد بسته شده و در  ۳ هزار و ۳۴۹ واحد نیز پی کنی و اجرای عملیات ساخت آغاز شده است.

زمانی اضافه کرد:  همچنین برای ۲ هزار و ۵۸۵ واحد زیر ساخت و فونداسیون اجرا شده و ۲ هزار و ۱۳۲ واحد هم در مرحله اجرای سقف است ، میزان کمک بلا عوض پرداخت شده تا کنون ۲۲۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

 مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس اضافه کرد : ۲ هزار و ۸۹۱ متقاضی زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) ، یک هزار و ۱۶۳ متقاضی تحت پوشش بهزیستی و ۲ هزار و ۸۴۶ متقاضی که زیر پوشش نهادهای حمایتی نیستند تاکنون برای مشارکت در طرح یاد شده اعلام آمادگی کرده اند.

این مقام مسوول با اشاره به تفاهم نامه  سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن برای ساخت این واحد های مسکونی افزود: امیدواریم تا پایان امسال این طرح سامان قابل توجهی بگیرد.

برچسب‌ها تسهیلات مسکن بنياد مسكن انقلاب اسلامی اختصاصی ایرنا بنیاد مسکن فارس پروندهٔ خبری کارنامه دولتمردان در دیار فارس بازار مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات مسکن بنياد مسكن انقلاب اسلامی اختصاصی ایرنا تسهیلات مسکن بنياد مسكن انقلاب اسلامی اختصاصی ایرنا بنیاد مسکن فارس اخبار کنکور بنیاد مسکن ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل گفت: با اجرای سیاست توانمندسازی مددجویان در سال ۱۴۰۲ به ۱۳۷۰ نفر از مددجویان، تسهیلات کاریابی و اشتغالزایی پرداخت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد نیک پور با اشاره به اجرای طرح اشتغالزا در بابل گفت: برای اجرای طرح های اشتغال در سال گذشته با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده مرکز با بانک‌های عامل از محل تبصره 16 و 18  و منابع صندوق امداد ولایت، مبلغ 140 میلیارد و 803 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات در زمینه کشاورزی، صنعتی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد بابل تصریح کرد: در این فرصت‌ها 812 نفر از مددجویان و مجریان طرح های اشتغال با مهارت مختلف و پایدارسازی مشاغل آشنا شدند.

وی افزود: آشنایی با بازار کسب و کار و  اصول بازاریابی در کنار فروش محصولات با ورود اساتید دانشگاه، جهاد سازندگی و اداره دامپزشکی از خدمات ارائه شده در  آموزش کسب و کار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده