Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید آقا میری از رسیدگی به ۹۷۶ مورد شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۰ توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان آبادان خبر داد.

«نجمه سید آقامیری» در گفت با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی اعم مشکلات عرضه موادغذایی فاقد تاریخ مصرف معتبر، عدم رعایت بهداشت در محیط های کاری، ادارات و مراکز عرضه خدمات و موادغذایی و اماکن عمومی و همچنین عدم رعایت پروتکل بهداشتی مانند نزدن ماسک و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و سایر مسائل مشابه مراتب را در اسرع وقت به شماره تلفن ۱۹۰ اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان افزود: شهروندان در سال جاری ۹۷۶ مورد شکایت در سامانه ۱۹۰ ثبت کرده اند که بیشترین شکایات مربوط به نانوایی ها بوده، این سامانه وزارتی است و شکایات ثبت شده بدون اعلام نام و شماره تلفن تماس گیرنده به رابط سامانه ابلاغ می گردند که پس از ابلاغ، کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شکایات مورد نظر رسیدگی می کنند.

 

وی با اشاره به وضعیت حساس و شکننده موجود در خصوص بیماری کرونا ویروس در شهرستان آبادان تصریح کرد: ادارات و کسبه باید از ارائه خدمات به افرادی که ماسک نمی زنند خودداری کنند و در صورت عدم توجه به این موضوع و مشاهده آن، ابتدا تذکر و بعد اخطاریه صادر می شود و اگر این موضوع ادامه داشته باشد به پلمپ نیز منجر خواهد شد.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: گزارش تخلف رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا ویروس خبرگزاری شبستان خوزستان دانشکده علوم پزشکی آبادان سامانه ۱۹۰ منطقه آزاد اروند شکایت شهرستان آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر امروز گفت: مواد غذایی احتکار شده و قاچاق به ارزش بیش از چهار و نیم میلیارد ریال از یک واحد صنفی در شهر کاشمر کشف شد.   سرهنگ حسن مشهدی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از این واحد صنفی موادغذایی، کالای احتکار شده را کشف کردند.   وی گفت: کالاهای احتکارشده در این واحد صنفی برنج، قند بسته بندی، روغن و مواد شوینده بود و در این رابطه یک متهم به مراجع قضایی معرفی شد.   فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر اظهار کرد: مالکان واحدهای صنفی مکلفند فهرست کالاهای موجود در انبارهای خود را در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارهای اداره صمت شهرستان ثبت کنند.   مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت